banner
הדמיית הפרוייקט // פוטו אלכס
הדמיית הפרוייקט // פוטו אלכס

"מבחינתנו פרויקט תמ"א 38 הוא הרבה יותר מעסקה כלכלית נטו"

לצד פעילותה לשימור אתרים היסטוריים, קן התור התחדשות עירונית רותמת את יכולות הייזום והביצוע שלה גם לטובת העתיד של תושבי דרום תל אביב ויפו. המנכ"ל תמיר חפץ: "אנחנו מאמינים גדולים באזור הזה"

בשיתוף עם חברת קו התור

בימים אלה מתבצע פרויקט שימור מורכב באחד המקומות הרגישים והחשובים בישראל: הכותל המערבי. מדובר בפרויקט לביצוע עבודות גמר ומערכות ב"בית הליבה" הממוקם ברחבת הכותל, שהוזמן על ידי הקרן למורשת הכותל ב-2019 ואמור להסתיים השנה.

מי שאמונה על ביצוע הפרויקט הזה היא "קן התור", חברה בעלת הסיווגים והתקנים הגבוהים ביותר בענף הבנייה המקומי וספקית רשומה של משרד הביטחון, המוכרת גם לביצוע עבודות ממשלתיות. החברה, שהוקמה בשנת 1993 על ידי אינג' יואב קן-תור ומעסיקה כיום כ-150 עובדים ובהם מהנדסים, הנדסאים ומתכננים, צברה בשנותיה ניסיון רב ומגוון, הכולל הקמה של שכונות מגורים, מוסדות חינוך, פרויקטים עבור חברת החשמל, רשות הנמלים, משרד הביטחון, משרד הבריאות, קופות החולים ורכבת ישראל.

פרויקט הכותל המערבי כמו גם פרויקט השימור במגדל דוד שבחומות ירושלים ומיזמים ציבוריים נוספים  שהופקדו בידיה של קן התור, משקפים את יכולותיה המגוונות והייחודיות של החברה, המשלבות פונקציונליות גבוהה, גמישות ביצועית ועמידות פיננסית. 

לצד פעילותה לחיזוק המורשת וההיסטוריה, החברה רותמת את יכולות הייזום והביצוע שלה גם לטובת ההווה, והעתיד, של תושבי השכונות הוותיקות, כשכבר לפני יותר מעשור גם לתחום ההתחדשות העירונית. עד היום הספיקה קן התור למצב את עצמה כאחת החברות הבולטות בתחום הזה, עם עשרות פרויקטים בתל אביב, הרצליה, גבעתיים, אשדוד ועוד. העובדה שהחברה אחראית לכל שלבי הפרויקט – משלב התכנון ועד לביצוע, לרבות ליווי הדיירים בשנת הבדק – מעניקה לחברה יתרון על פני מתחרותיה בענף, וגוררת עמה שיעור גבוה של שביעות רצון בקרב בעלי הדירות בפרויקטים השונים.

פרויקטים ציבוריים נוספים של החברה, בעלי גוון חברתי מובהק, כוללים את בניית המרכז הגריאטרי סובול בגבעת השלושה, בשטח של כ-6,000 מ"ר ובעלות של כ-39 מיליון שקל; ואת הקמתה של מרפאת רוטשילד של קופת חולים מאוחדת בפתח תקוה, בעלות של יותר מ-23 מיליון שקל. בנוסף מצויה כיום קן התור בשלב ביצוע גמר ומערכות בחמש הקומות העליונות של מרכז דוידוף לחקר הסרטן בבית החולים בילינסון. מדובר בפרויקט בהיקף של 73 מיליון שקל שנעשה עבור שרותי בריאות כללית, והוא כולל בין היתר חדרי אשפוז, חדרי בידוד ובית מרקחת חדשים.

תמיר חפץ, מנכ"ל קן התור התחדשות עירונית, אומר כי מבחינתו, מיזמי החברה הם הרבה יותר מאשר עסקאות כלכליות נטו. "המשמעות של כל פרויקט כזה היא שיפור איכות החיים של התושבים ורענון אמיתי של השכונות הוותיקות. אדריכלים ומזמיני עבודות אחרים שאנו עובדים איתם, בפרויקטים ציבוריים ואחרים, אומרים שלא ניתן להשוות את איכות העבודה שלנו לחברות אחרות, ומעידים על ביצועים יוצאי דופן".

עוד אומר חפץ: "אני בטוח שקן התור תמשיך לעבוד קשה ולשמור על האיכויות המאפיינות את הפרויקטים שלה, הן בהתחדשות עירונית והן בפרויקטים אחרים: בנייה איכותית, עמידה בלוחות זמנים ושירות אישי ומיטבי לכל לקוח".

*הכתבה פורסמה במסגרת גיליון מודפס לדיירים *המידע המובא בגיליון זה הוא כללי, אינו מהווה ייעוץ משפטי או כלכלי ואינו תחליף לייעוץ אישי. מערכת מגדילים לא אחראית לתוכן שיווקי, מודעות או הצעות או מידע שנמסרים על ידי צדדים שלישיים או מטעמם. אין להעתיק או לשכפל או לעשות כל שימוש מסחרי בגיליון אלא באישור מראש ובכתב ממערכת מגדילים

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות