banner
הדמיית הפרויקט בפיכמן // קבוצת יצחקי
הדמיית הפרויקט בפיכמן // קבוצת יצחקי

"כיצד אנו משמרים את מרקם החיים והאופי של המקום?"

זאת השאלה שמובילה את העשייה של קבוצת יצחקי השקעות בתחום ההתחדשות העירונית. עם ניסיון של למעלה משבעה עשורים, אומרים בחברה: "התחדשות עירונית במדינת ישראל היא הציונות של המאה ה 21"

בשיתוף עם קבוצת יצחקי השקעות

סוד ההצלחה של הקבוצה טמון בין השאר באופן שבו היא משתמשת בעוצמתה הכלכלית, ליצירת תזרים הכנסות קבוע ויציב ומינוף יכולות ניהול ההון של הקבוצה לצורך צמיחה עתידית. בנוסף לאיתנותה הכלכלית, הפעילות הנדל"נית של הקבוצה – הן בשלב הייזום והן בשלב ניהול הפרויקטים – מתבטאת בדינמיות וביצירתיות, בחשיבה "מחוץ לקופסה" ובתכנון מתחמים גדולים ויצירת שכונות חדשות ומבוקשות מאוד באזורים בהם היא פועלת. תוך שימת דגש על יצירת ערך מוסף ללקוחות ולשותפים כאחד.

קבוצת יצחקי השקעות מנהלת כיום פרויקטים בארה"ב, אנגליה ובמזרח אירופה, לצד פעילות ענפה ומגוונת בישראל. פעילותה בישראל מגוונת מאד וחולשת על תחומי הלוגיסטיקה, המסחר, המלונאות וכמובן – נדל"ן למגורים. בין יתר פרויקטי המגורים של קבוצת יצחקי, הכוללים אלפי יחידות דיור במספר רב של ערים באזורי הביקוש, ניתן למנות בין השאר את פרויקט צמרות הרצליה האייקוני, פרויקט צמרות גליל ים, פרויקט 2B בבאר יעקב, פרויקט צמרות השרון UP, פרויקט רחובות ELITE , פרויקט צמרות רמת גן ועוד. 

רונית אשד לוי, סמנכ"ל פיתוח עסקי בקבוצת יצחקי השקעות ומנהלת מחלקת ההתחדשות העירונית בקבוצה, מסבירה מה מאפשר לקבוצה להישאר ב"טופ" של שוק הנדל"ן המקומי במשך שנים כה רבות: "בכל פרויקט אליו אנו ניגשים עומדים לנגד עינינו התושבים והסביבה האורבנית הקיימת, ובעיקר אנו שואלים את עצמנו כיצד אנו משמרים את מרקם החיים והאופי של המקום ומשפרים את איכות החיים של התושבים בהתאמה למאה ה 21. התאמה זו יכולה להתבטא במגוון של היבטים – אם זה בבינוי, בנגישות ובטיחות או בשמירה על סביבה ירוקה וטבעית ככל הניתן. 

"הקלישאה הידועה שהלקוח תמיד במרכז באה אצלנו לידי ביטוי בפרקטיקה, מתוך הבנה שבלי הדיירים אף פרויקט לא באמת יכול להתגשם. כחלק מזה, למשל, אנו מקפידים למנות בעלי תפקידים שאמונים על ליווי אישי וצמוד לצורך שמירה על זכויותיהם של בעלי מוגבלויות וקשישים בפרויקטים של הקבוצה. בנוסף, אנו מבינים את החשיבות העצומה שיש לחיי קהילה ומקפידים לקדם את ערך הקהילתיות בכל פרויקט שלנו". 

באשר להמשך פעילותה של קבוצת יצחקי השקעות והיותה שחקן מרכזי בענף הנדל"ן, אומרת אשד לוי: "העובדה שאנו חברה פרטית גדולה ואיתנה, שנהנית מכל היתרונות של קבוצה משפחתית לצד עוצמה כלכלית משמעותית, הנובעת מכך שהקבוצה מנוהלת בפועל על ידי בעל שליטה אחד שמסביבו צוות מסור, ותיק ומנוסה – כל אלה מבטיחים רציפות והמשכיות. לדיירים ברור מי מדבר איתם ומחויב להם, והם יודעים שאותו גורם ימשיך ללוות אותם גם עוד שנים רבות עד להשלמת הפרויקט. אני בטוחה שנמשיך להוביל בכל מגזרי הנדל"ן שאנו פועלים בהם כיום. מבחינתנו, העשייה היומיומית של קבוצת יצחקי וחידוש הערים במדינת ישראל – זוהי הציונות המודרנית בת ימינו".

*הכתבה פורסמה במסגרת גיליון מודפס לדיירים *המידע המובא בגיליון זה הוא כללי, אינו מהווה ייעוץ משפטי או כלכלי ואינו תחליף לייעוץ אישי. מערכת מגדילים לא אחראית לתוכן שיווקי, מודעות או הצעות או מידע שנמסרים על ידי צדדים שלישיים או מטעמם. אין להעתיק או לשכפל או לעשות כל שימוש מסחרי בגיליון אלא באישור מראש ובכתב ממערכת מגדילים

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות