banner
הדמיית הפרויקט // טוטם הדמיות ואנימציה
הדמיית הפרויקט // טוטם הדמיות ואנימציה

פתח תקווה עולה על מפת הדיור של ישראל

כשהיא בונה כיום כ-35 אלף דירות בכל רחבי הארץ, קבוצת צים בהרי רואה את הפוטנציאל הטמון באם המושבות. מנכ"ל החברה, אייל בהרי, צופה צמצום מחירים משמעותי מתל אביב כבר בשנים הקרובות

בשיתוף אייל בהרי

צים בהרי, קבוצת הנדל"ן המובילה בישראל בתחום ההתחדשות העירונית, הבונה בכל רחבי הארץ כ-35 אלף דירות ב-70 פרויקטים, רואה בעיר פתח תקוה את התקוה של שוק הדיור במדינת ישראל, ולא בכדי אנו מקדמים בה פרויקטים רבים, מסוג התחדשות עירונית ובכלל.

לראייתי, פתח תקוה היא עיר הנהנית מחלון הזדמנויות נדיר, בזכות שילוב ייחודי בין איכות החיים המודרנית שהיא מציעה, מרכז עיר המתאפיין באותנטיות ישראלית מובהקת, קרבה לתל אביב ולמרכזי המסחר של ישראל ותשתית תחבורתית ענפה, הכוללת רכבות עירוניות ובינעירוניות, שנבנית בימים אלה. 

נוסף לכל אלה יש לפתח תקוה ראש עיר, עירייה ומנהלת עירונית דינמיים במיוחד, אשר הופכים אותה לדבר החם הבא במטרופולין תל אביב בעת הזו. העיר שנחשבה  עד לפני שנים מעטות "עיר שינה", היא כבר כיום עיר תוססת עם מגדלי עסקים, קניונים, מסחר ושפע רב של בתי קפה ופאבים שאליהם מגיעים מבלים רבים גם מחוץ לגבולות העיר.

במקביל לכל אלה עובר הלב ההיסטורי של המושבה במרכז העיר מהפך דרמטי, שאנו בצים בהרי שותפים לו בשורה ארוכה של מיזמי התחדשות עירונית, חלקם במשא ומתן מתקדם, הכוללים כ-2,000 יחידות דיור שייבנו במהלך השנים הקרובות. 

בין פרויקטים אלה גם המיזם לשימור מלון עדן ההיסטורי ובניית 16 קומות של דירות קטנות ויוקרתיות שכה חסרות בשוק הדיור המקומי. עוד אנו מקדמים את פרויקט קהילת פינסק, פרויקט הרב בלוי-ספיר, פרויקט ארלוזורוב ופרויקט מינץ, וכמובן את פרויקט הדגל שלנו בעיר – "מגדלי כיכר התרבות" שתכנן האדריכל דוד קנפו, בסמוך להיכל התרבות של העיר, העתיד לכלול שני מגדלי מגורים בני 32 קומות עם קומה מסחרית.

לראייתנו, היתרונות של מגורים בפתח תקוה משמעותיים ביותר, ועיקרם טמון בשניים: ראשית, בתוך כשנתיים יושלם הקו האדום של הרכבת הקלה שיקשר את פתח תקוה עם לב תל אביב בכ-10 דקות נסיעה ויחזק את תהליכי ההתפתחות המתרחשים בה בלאו הכי כבר כיום – הן בשוק המגורים והן בשוק העסקים, וכן בענפים נוספים דוגמת המסחר והבילוי.

שנית, העובדה שמחירי הנדל"ן בעיר עומדים כיום על כ-22-20 אלף שקל למ"ר, בעוד בתל אביב המחירים נושקים לכ-50 אלף שקל למ"ר (כלומר, פי 2.5 ויותר), מצביעה על תרחיש ריאלי של צמצום משמעותי בפער המחירים בין שתי הערים במהלך השנים הקרובות. זאת, משום שהאופציה לרכוש דירה במחיר סביר ובטווח נסיעה קצרצר מתל אביב, תהיה קוסמת ביותר לזוגות צעירים ומשפרי דיור.

*הכתבה פורסמה במסגרת גיליון מודפס לדיירים *המידע המובא בגיליון זה הוא כללי, אינו מהווה ייעוץ משפטי או כלכלי ואינו תחליף לייעוץ אישי. מערכת מגדילים לא אחראית לתוכן שיווקי, מודעות או הצעות או מידע שנמסרים על ידי צדדים שלישיים או מטעמם. אין להעתיק או לשכפל או לעשות כל שימוש מסחרי בגיליון אלא באישור מראש ובכתב ממערכת מגדילים

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות