עסקאות נדלן שבוצעו רשות המיסים – אישורי מיסים לרישום עסקאות נדל"ן באתר רשות המיסים
שירות חדש לציבור מאפשר לכל אזרח לקבל באזור האישי את אישורי המיסים שניתנו לצורך רישום עסקאות הנדל"ן בטאבו, החל משנת 1983 ואילך
שירות חדש לציבור מאפשר לכל אזרח לקבל באזור האישי את אישורי המיסים שניתנו לצורך רישום עסקאות הנדל"ן בטאבו, החל משנת 1983 ואילך
רשות המיסים מדווחת היום (2.4.23) כי היא משיקה שירות חדש לציבור, המאפשר לכל אזרח לקבל לאזור האישי באתר רשות המיסים את אישורי המיסים שניתנו לצורך רישום עסקאות הנדל"ן שביצע בפנקסי רישום המקרקעין (טאבו). זאת, החל מעסקאות שבוצעו משנת 1983 ואילך.
ברשות מסבירים לציבור כי: "על פי החוק, לא ניתן לרשום עסקת נדל"ן שבוצעה בפנקסי רישום המקרקעין (טאבו) ללא אישור מרשות המיסים כי המיסים בגין העסקה (מס שבח ומס רכישה) שולמו כדין. לאחר שמבוצעת ומדווחת עסקת נדל"ן לרשות המיסים, ולאחר שהרשות משלימה את הטיפול בעסקה, שולחת הרשות את האישורים למבצעי העסקה.
"לעיתים, בעיקר כאשר חולפות מספר שנים בין מועד ביצוע העסקה למועד רישומה בפנקס רישום המקרקעין, נדרש מבצע העסקה לשמור את האישורים למשך זמן רב, להגיע פיזית למשרדי מיסוי מקרקעין האזורי ולקבל את האישור באופן ידני או לפנות למוקד השירות של רשות המסים ולבקש כי האישורים יומצאו לו באמצעות משלוח דואר.
"השירות החדש מייתר את הצורך לפנות לרשות המסים בכך שהוא מאפשר למבצע העסקה להוריד את האישור מהאזור האישי שלו באתר רשות המסים בכל עת".
לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן