banner
דורון ארנון // יח"צ
דורון ארנון // יח"צ

אור יהודה: "מגדלי הים התיכון" תקים דיור מוגן בהשקעה של כ-209 מיליון שקל

"מגדלי הים התיכון" רוכשת קרקע באור יהודה תמורת כ-180 מיליון שקל,  להקמת דיור מוגן הכולל כ-500 יח"ד. הוצאות הפיתוח נאמדות בכ-29 מיליון שקל

דורון ארנון // יח"צ

רשת הדיור המוגן, מגדלי הים התיכון, זכתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל לרכישת מקרקעין, המיועדים להקמת בית דיור מוגן בשכונת פארק איילון באור יהודה, בקרבת צומת מסובים. המקרקעין כוללים זכויות לכ-87 אלף מ"ר של שטח בנוי, עליהם תבנה הרשת בית דיור מוגן, אשר יכלול עד 500 יחידות דיור, לצד מחלקות סיעודיות ושירותים נלווים. תמורת המקרקעין תשלם מגדלי הים התיכון כ-180 מיליון שקל, בתוספת מע"מ, וכן כ-29 מיליון שקל בגין הוצאות פיתוח.

רשת מגדלי הים התיכון סיכמה את תוצאותיה הכספיות לתשעת החודשים הראשונים של שנת 2019 עם עלייה בשיעורי התפוסה של הבתים בגני תקווה ובירושלים, הנמצאים בעיצומם של שלבי האכלוס והשיווק, לצד צמיחה דו-ספרתית בהכנסות. לחברה קופת מזומנים בהיקף של כ-300 מיליון שקל, וההון עצמי שלה עומד על כ-936 מיליון שקל. כמו כן, לחברה מיסים נדחים בהיקף של כ-382 מיליון שקל, כך שההון העצמי של הרשת בתוספת מיסים נדחים מסתכם בכ-1.32 מיליארד שקל.  בשנים האחרונות חילקה הרשת דיבידנד שנתי לבעלי מניותיה בהיקף של כ-50 מיליון ש"ח לשנה.

מוטי קירשנבאום, יו"ר מגדלי הים התיכון: "מדובר בבית שיהיה, נכון להיום, הגדול ביותר של רשת מגדלי הים התיכון ובענף כולו, ושיכלול 500 יחידות דיור, לצד מחלקות סיעודיות ושירותים נלווים. הבית שיוקם  יתווסף לבית ברחובות, הנמצא בימים אלה בשלבי הקמה ושיווק. לאחר השלמת הקמת הפרויקטים תימנה רשת מגדלי הים התיכון כ-2,400 יחידות דיור, תנהל 9 בתי דיור מוגן ותחזק את מיצובה כחברה המובילה בישראל בתחום. העסקה הנוכחית הינה נדבך נוסף במסגרת הפיתוח העסקי של הרשת, שנועדה לתמוך בהיערכותנו לעלייה העקבית והמתמדת בביקוש לדיור מוגן, הנרשמת בישראל בשנים האחרונות".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות