banner
חיים קראדי // צילום: טל משולמי
חיים קראדי // צילום: טל משולמי

חיפה: 378 יח"ד חדשות ב"מחיר למשתכן"

"פרשקובסקי" תבנה 378 יח"ד במסגרת תוכנית "מחיר למשתכן" במורדות לינקולן בחיפה, היקף ההשקעה נאמדת בכ-62 מיליון שקל

חיים קראדי // צילום: טל משולמי

חברת פרשקובסקי זכתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל להקמת 378 יחידות דיור בבנייה רוויה בשכונת מורדות לינקולן בחיפה. היקף המכרז עומד על 44 מיליון שקל והוצאות הפיתוח על 18 מיליון שקל בצמוד למדד תשומות הבנייה למגורים של חודש ספטמבר לשנת 2019. בנוסף, החברה צפויה לשלם אגרות, היטלים ודמי הקמה לרשות המקומית ולתאגיד המים והביוב עפ"י הדין וחוקי העזר. החברה דיווחה כי הפקידה ערבות בסכום של 8 מיליון שקל עבור ביצוע הפרויקט, ובכוונתה לממן את העסקה מהון עצמי או באמצעות נטילת מימון מתאגיד פיננסי.

חיים קראדי, מנכ"ל פרשקובסקי מציין כי: "החברה פועלת כיום בעיר חיפה ובונה פרויקט פינוי בינוי גדול בנוה שאנן, הפרויקט שיכלול כ-500 יחידות דיור כבר נמצא בשלבי בנייה מתקדמים ומחציתו נמכר. אנחנו מאמינים בעיר חיפה ועדים לביקושים גבוהים לדירות חדשות בעיר. הפרויקט במחיר למשתכן ממוקם במורדות הכרמל באזור אטרקטיבי בקרב החיפאים. החברה תחל בימים הקרובים את תכנון הפרויקט".

כמו כן, פרשקובסקי דיווחה אתמול כי רשות מקרקעי ישראל אישרה לה הקצאת שני מגרשים בפטור ממכרז במערב רמלה. מדובר בשני מגרשים בשטח כולל של כ-11,358 מ"ר, בשטחן תוכל החברה לבנות 162 יח"ד, ובכפוף להקלות שבס כחלון תתאפשר הגדלת הבנייה ל-194 דירות. הפטור ממכרז ניתן בהתאם להסכם אופציה שחתמה החברה עם האגודה השיתופית "החקלאי באר יעקב".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות