banner
פרויקט בניה בשמאי // איגל צילומים
פרויקט בניה בשמאי // איגל צילומים

ירושלים: 'משכנות אלישר' יאוכלס בתחילת החודש הבא

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "שנת 2019 היא שנה של צמיחת בניה בעיר ירושלים. נקדם, נבנה נפתח ונפעל למען פיתוחה של ירושלים בכל ההיבטים"

תמונה: פרויקט בניה בשמאי // איגל צילומים

פרויקט 'משכן אלישר' ממוקם במתחם ביאנקיני ברחוב שמאי, על שטח בינוי של כ- 15,430 מ"ר והוא כולל 2 בניינים בני 10 ו-6 קומות עבור מגורים ומסחר על גבי שבע קומות חניון תת קרקעי. הבינוי כולל את מפלסי החניון והקרקע, כאשר מפלס החניון כולל כניסה לחניה דרך רחוב שמאי  מהחזית הצפונית של הבניין. במפלס הקרקע מתוכנן מסחר ב-2 הבניינים לכיוון המעבר ביניהם, המהווה זיקת הנאה הפתוחה לציבור ללא מגבלת זמן ושימוש.

מהעיריה נמסר כי: "מדובר בפרויקט מגורים איכותי בשילוב שטחי מסחר, במיקום מושלם בליבה הפועם של ירושלים, במרחק פסיעה מהעיר העתיקה והכותל המערבי, בלב מרכזי התרבות, בתי הקפה והחנויות של מרכז העיר".

משה ליאון // צילום ראובן קפוצ'ינסקי
משה ליאון // צילום ראובן קפוצ'ינסקי

הפרויקט מאופיין בעיצוב אדריכלי ירושלמי אותנטי והוא מעניק חווית מגורים ייחודית לירושלים בכלל ולמרכז העיר בפרט. הפרויקט נמצא לקראת אכלוס, שיחל ב- 01.08.19. יזם התכנית הינו סולי אלישר מגולדן היל בע"מ ואדריכל התכנית הינו יגאל לוי אדריכלים.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "שנת 2019 היא שנה של צמיחת בניה בעיר ירושלים. נקדם, נבנה נפתח ונפעל למען פיתוחה של ירושלים בכל ההיבטים".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות