banner
הדמיה באדיבות עמידר

רמת גן: אושר פרויקט תמ"א 38/2 הכולל 36 יח"ד

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה אישרה ל"עמידר החדשה" פרויקט להתחדשות עירונית במסלול תמ״א 38/2 ברחוב הרא"ה

הדמיה באדיבות עמידר

חברת השיכון הלאומית "עמידר" עושה צעד נוסף לקידום תכנית להתחדשות ברחוב הרא"ה 279 בעיר רמת גן: הוועדה המקומית לתכנון ובנייה החליטה לאשר בתנאים פרויקט תמ"א 38/2, במסגרתו ייהרס הבניין הקיים בן 12 יח"ד וייבנה בניין חדש הכולל 30 יח"ד חדשות. הדיירים הקיימים יקבלו דירות הגדולות בכ-12 מ"ר מהדירות הקודמות, מרפסת שמש, ממ"ד דירתי ומחניה תת קרקעית.

יש לציין כי למרות שחברת עמידר פועלת כזרוע הביצוע של מדינת ישראל בתחום ההתחדשות העירונית, מדובר בפרויקט בו משמשת החברה כיזם במבנה שאינו כולל דירות דיור ציבורי. מהחברה נמסר כי בימים אלו היא מעדכנת את התוכנית בהתאם לתנאי הוועדה, והיא תוגש לוועדה לקבלת היתר בנייה. 

מצב קיים רחוב הרא"ה // באדיבות עמידר
מצב קיים רחוב הרא"ה // באדיבות עמידר

מדובר בפרויקט השני של עמידר ברמת גן, והוא מצטרף לפרויקט המקודם עבור משרד הבינוי והשיכון ברחוב יהושפט 2. גם בתכנית זו מדובר בפרויקט מסוג תמ"א 38/2 במסגרתו ייהרס הבניין הקיים, ובמקומו יבנה בניין חדש הכולל 36 יח"ד חדשות במקום 12 הקיימות, כאשר יותר ממחציתן הינן דירות דיור ציבורי. בפרויקט זה יקבלו הדיירים בין היתר דירות חדשותהגדולות ב כ-12 מ"ר מהדירות המקוריות. בנוסף למרפסת שמש, ממ"ד דירתי וחניה תת קרקעית. גם פרויקט זה קיבל את אישור הוועדה בתנאים.

בעמידר מציינים כי משרד הבינוי והשיכון ממשיך לקדם, באמצעות מינהל הפיתוח העסקי בעמידר החדשה, את תחום ההתחדשות העירונית באזורי ביקוש: "במסגרת מודל זה מרביתם של הרווחים הצפויים מפרויקטים של התחדשות העירונית, יופנו  להשקעה חוזרת בדיור הציבורי", נמסר מהחברה.

קובי שלו אמסלם // צילום: רן אליהו
קובי שלו אמסלם // צילום: רן אליהו

יו״ר עמידר, קובי שלו אמסלם מסר: ״אני מברך על אישור התכנית, מדובר בצעד חשוב לקידום פרויקט המהווה מכפיל כח. שכן לצד שיפור איכות חיי הדיירים, חלק מרווחי הפרויקט הצפויים יופנו להשקעה בדירות הדיור הציבורי״.  

שאול גליקסברג // צילום: ענבל מרמרי
שאול גליקסברג // צילום: ענבל מרמרי

מנכ"ל עמידר, שאול גליקסברג מסר: ״אנחנו שמחים להוציא לדרך הפרויקט המהווה יוזמה נדלנית בעלך ערך חברתי. אנו מבצעים עבודה מאומצת לקידום פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית עבור משרד הבינוי והשיכון, במטרה לשדרג את איכות החיים, הן באזורי הביקוש  והן באזורי הפריפריה. דבר זה יסייע לנו לסייע בצמצום פערים, בפרט בערי הפריפריה, בהן לצערנו לא מקודמים פרויקטים מסוג זה בשל חוסר כדאיות כלכלית".

 

בחן את עצמך: האם אתם בקיאים בתחום ההתחדשות העירונית

לקבלת עדכונים וחדשות בוואטספ >>> לחצו כאן

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות