banner
מימין: יניב אדרי // צילום:מוטי בוגנים| גיל שטרן // צילום: הסטודיו של נטיה | Depositphotos
מימין: יניב אדרי // צילום:מוטי בוגנים| גיל שטרן // צילום: הסטודיו של נטיה | Depositphotos

משווקים הדור הבא: כך תמכרו דירות בפרויקטיי התחדשות עירונית

עלייה וביקוש למכירת דירות בפרויקטיי התחדשות עירונית הביאה את היזמים לחפש אפיקי שיווק יעילים. גיל שטרן, שותף בחברת לידרס שטרן שיווק פרויקטים, מסביר: "יש חשיבות גדולה להיכרות עמוקה עם הערים שבהן אנו פועלים"

יזמים מקבלים ומאתרים לא מעט הצעות להיתכנות לקדם תוכניות בהתחדשות עירונית ברחבי הארץ אולם טרם ההחלטה להיכנס לפרויקט, עליהם לבצע בדיקת כדאיות כלכלית, תכנונית ועוד, על מנת להבטיח שהפרויקט אכן עומד בתנאים. "זו הנקודה שבה אנו נכנסים לתמונה", אומר יניב אדרי, שותף בחברת לידרס שטרן שיווק פרוייקטים, "אנו נותנים ליזם את המענה, ולמעשה משרטטים לו את התמונה הכוללת: מה כדאי לבנות, מהם הביקושים באזור, מהן רמות המחיר באזור, מתמהיל הדירות ועד תכנון הדירות. העובדה שאנו פועלים שנים רבות באזור השרון בדגש על הרצליה, רעננה ורמת השרון, הביאה לכך שהגענו למאות ואלפי לקוחות מקומיים, ואנו יודעים בדיוק על מה הם לא יהיו מוכנים לוותר ועל מה הם יתפשרו. ליזם זה מסייע לדייק את תהליך התכנון ולחסוך כך המון משאבים". 

יודעים לתת את המידע הנדרש לרוכשים הפוטנציאליים
אדרי מספר כי באחד הפרוייקטים שחברת לידרס שטרן שיווק פרוייקטים קיבלה לידיה, הייתה עלייה משמעותית במכירות הודות למאגר הלקוחות והיכולות השיווקיות של החברה. "קיבלנו את הפרויקט של חברה יזמית מוכרת בארץ באמצע הדרך, כאשר כמעט לא נעשו מכירות בפרויקט. כשנכנסו לתמונה ביקשנו מהחברה לקבל לא רק את המושכות בתחום המכירות אלא גם את שיווק ופרסום הפרויקט. תוך חודשיים וחצי מכרנו למעלה מ-90 אחוז מהפרויקט. זהו ללא ספק הישג אדיר שהושג בעיקר בזכות מאגר הלקוחות שצברנו לאורך השנים, הודות לאפיקי הפרסום הממוקדים שלנו, וגם  מעצם העובדה שאנחנו תושבי הרצליה ויש לנו היכרויות עם האוכלוסייה המקומית. למעשה, בכל פרויקט שיש לנו כ- 30 או 40 אחוז מהמכירות נעשה מתוך היכרויות עם האוכלוסיה המקומית".
אחת החוזקות של חברת לידרס שטרן שיווק פרוייקטים היא העובדה שהם פועלים שנים רבות באזור השרון בערים הרצליה, כפר סבא ורעננה. "אנחנו באים מתוך הקהילה ומהיכרות עמוקה עם הערים שבהן אנחנו פועלים", אומר יניב אדרי, "הניסיון הרב שלנו חוסך לא מעט כסף ליזם. ראשית, בזכות מאגרי המידע שיש לנו אנחנו יודעים להגיע לקצב מכירות גבוה, ולתמחור מקסימלי בתקציבי פרסום אופטימליים. שנית, מכיוון שאנו אמונים ושולטים בכל כלי הפרסום החדשניים הקיימים כיום: פייסבוק, גוגל, טאבולה ואאוטבריין, שיווק בווטאספ ועוד.. בנוסף, לקוחות יכולים לתקשר איתנו בכל אפיק שנוח להם ולקבל מענה מיידי, ובכל פלטפורמה שנוחה להם". אנו רואים את עצמנו כמי שמייצג את היזם, ולכן שירות הלקוחות שלנו הוא בסטנדרטים גבוהים, החל מהפנייה הראשונה ועד הכניסה לדירה החדשה. אנו מלווים את הלקוחות בכל דבר ועניין כדי לשמור על שביעות רצונם לכל אורך התהליך. כשלקוחות מביעים עניין ברכישה, מעבר להסבר על הפרויקט הם מבקשים להכיר את סביבת המגורים עד הפרט הקטן ביותר.
"אנו, כמי שחיים את האזור, יודעים לתת את המידע הנדרש לרוכשים הפוטנציאליים, כדי לאפשר להם לקבל החלטה להיכנס לעסקה. בנוסף, מכיוון שאנו עובדים בצורה ממוחשבת ודיגיטלית היזם יכול לקבל דו"חות מסודרים לגבי האפיקים הפרסומיים שמהם הגיעו הלקוחות".  

היזם מקבל תמונה מלאה ורחבה
כבר למעלה מעשור שגיל שטרן, שותף בלידרס ששיווק פרוייקטים, פועל בתחום שיווק פרויקטים למגורים בדגש על פרויקטים בהתחדשות עירונית, שותפו בחברת לידרס שטרן שיווק פרויקטים – יניב אדרי – הוא הבעלים של סוכנות תיווך לידרס ופועל כבר למעלה מ-12 שנה בענף הנדל"ן, ומומחה בתחום השיווק. "העובדה שהכול נמצא תחת קורת גג אחת חוסכת משאבים של זמן וכסף כדי לסנכרן בין גופים שונים, ומאפשר ליזם לקבל תמונה מלאה ורחבה של אופני השיווק והצלחתם בפועל. השילוב של המומחיות שלנו הן בנדל"ן והן בשיווק דיגיטלי נותן ליזם מענה החל משיווק הפרויקט ועד מכירת הפרויקט – הכול תחת קורת גג אחת", אומר גיל שטרן.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות