banner
חניון שזר // יחצ
חניון שזר // יחצ

ירושלים: "אלקטרה" תקים חניון תת-קרקעי בהיקף של כ-320 מיליון שקל

החניון התת-קרקעי, שימוקם בשדרות שז"ר בכניסה המערבית לעיר, יכלול כ-1,370 מקומות חניה כחלק מפרויקט "הכניסה לעיר", פרויקט הנמצא הניהולה של חברת "מוריה"

קבוצת אלקטרה זכתה במכרז של 'מוריה החברה לפיתוח ירושלים' לביצוע עבודות להקמת חניון תת-קרקעי ברח' שז"ר בכניסה המערבית לעיר ירושלים, כחלק מפרויקט "הכניסה לעיר". 

אלקטרה תשתיות, חברת הבת של אלקטרה בע"מ, תבצע את הפרויקט תמורת סך של כ-320 מיליון שקל. מהחברה נמסר כי, בנוסף: "ל'מוריה החברה לפיתוח ירושלים' קיימת אופציה להורות על ביצוע עבודות נוספות בהיקף כספי בסך של כ-155 מיליון שקל (הכוללות עבודות אחזקה בהיקף של כ-80 מיליון שקל), ובמקרה כזה יעמוד סך התמורה הצפויה לאלקטרה בגין הפרויקט על כ-475 מיליון שקל". 

החניון התת-קרקעי יכיל כ-1,370 מקומות חניה, הפרדה מפלסית ומעבר תת-קרקעי להולכי רגל. על פי המכרז, עבודות ההקמה יחלו בחודש הקרוב וצפויות להסתיים תוך 42 חודשים. ככל ומוריה תממש את האופציה הנתונה לה תעמוד תקופת תחזוקת החניון הכוללת למשך של עד 10 שנים ממועד סיום ההקמה.

איתמר דויטשר, מנכ"ל אלקטרה בע"מ, מסר כי: "הזכיה ממחישה את יכולותיה של אלקטרה תשתיות לספק פתרונות כוללים לפרוייקטים מורכבים במסגרת התכניות ארוכות הטווח של ממשלת ישראל להרחבת תשתיות התחבורה ברחבי המדינה".

אלקטרה סיכמה את תשעת החודשים הראשונים לשנת 2019 עם עלייה של כ-15% בהכנסות לכ-5.14 מיליארד שקל ועם עלייה ברווח מפעילויות נמשכות לכ-225 מיליון שקל.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות