banner
ניר אברהם // צילום כרמל אבו זלף
ניר אברהם // צילום כרמל אבו זלף

חברת האסטרטגיה העירונית build תלווה 3 מנהלות להתחדשות עירונית חדשות

חברת build נבחרה ללוות את מנהלות באר שבע, אשקלון ואשדוד בתחומי האסטרטגיה הקהילתית, מיתוג, הסברה ושיווק

תמונה: ניר אברהם – מנכ"ל משותף חברת בילד // צילום: כרמל אבו זלף

החברה פועלת מזה שנים בצד הקהילתי וההסברתי של תחום ההתחדשות העירונית. בין היתר פעלה יחד עם עזרה ובצרון ועיריית תל אביב-יפו להקים וללוות את "הבית להתחדשות עירונית" – מנהלת שהוקמה בסוף שנת 2016, ומטרתה העיקרית היא ללוות ולסייע לתושבי העיר בביצוע תהליך התחדשות עירונית באופן אחראי, נבון וברור.

מהחברה נמסר: "אנחנו שמחים ומודים על ההחלטה לבחור בנו לליווי המקצועי של שלושת המנהלות להתחדשות עירונית. המנהלת בתל אביב פועלת בהצלחה ומהווה סמן ימני למנהלות בערים אחרות. כיום הבית להתחדשות עירונית הינו גוף עירוני בולט ומשמעותי, שמאגם את כל השירותים והכלים התכנוניים בתחום ההתחדשות העירונית תחת קורת גג אחת ונמשיך לסייע למנהלות לקדם ולהוביל תהליכי התחדשות גם ברשויות נוספות".

לצד התמחות החברה בתחום מנהלות להתחדשות עירונית, החברה מובילה בישראל את תחום השבחת מרחבים ציבוריים, עסקיים וב-Place Making ומובילה פרוייקטים משמעותיים בישראל. בין היתר מתכננת החברה את פרוייקט פינוי שדה התעופה באילת, מובילה עבור עיריית תל אביב את פרוייקט מעג"ל להתעוררות רחובות המסחר בעיר, מבצעת תהליכי שיתוף ציבור להתחדשות מבני ציבור ועוד.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות