banner
אבישי בן חיים מנכל רוטשטיין חברה לבניה // עודד קרני
אבישי בן חיים מנכל רוטשטיין חברה לבניה // עודד קרני

רוטשטיין מדווחת על עלייה חדה ברווח הנקי לכ-34 מיליון שקל

כל דירה חמישית נמכרה בהתחדשות עירונית, לפי מחיר דירה ממוצע של כ-5 מיליון שקל, כך עולה מסיכום תוצאות הרבעון השני של השנה. אבישי בן- חיים, מנכ"ל החברה: "עליית מחירי הדירות נמשכת כמו גם עליית תשומות הבניה ולא נראה שתחול התמתנות בטווח הנראה לעין"

ההכנסות ברבעון השני של 2021 הוכפלו לכ-130 מיליון ש"ח, בהשוואה לכ-65 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד– הודות לגידול בהיקף המכירות, התקדמות קצב ביצוע פרויקטים והאיחוד לראשונה עם חברת הבת 'אנשי העיר' הפועלת בתחום ההתחדשות העירונית באיזור ת"א, כך עולה מדיווח חברת רוטשטיין לתוצאות הרבעון השני.

עוד על פי הדיווח, נרשמה עלייה של למעלה מפי 3 בהיקף מכירת דירות ביחס לרבעון מקביל אשתקד- במהלך הרבעון מכרה החברה כ-68 יחידות דיור, בהשוואה למכירת 19 יחידות דיור ברבעון המקביל אשתקד.

"קצב המכירות הגבוה ממשיך גם לאחר תאריך המאזן", אומרים בחברה, כאשר מתחילת חודש יולי ועד היום מכרה החברה 71 יחידות דיור נוספות; מתחילת השנה ועד היום מכרה החברה 203 יחידות דיור בתמורה ל-392 מיליון ש"ח, כל דירה חמישית נמכרה בהתחדשות עירונית, לפי מחיר דירה ממוצע של כ-5 מיליון (כולל מע"מ). 

נכון לסוף חודש יוני השנה, מבצעת החברה ומשווקת כ-1,160 יחידות דיור (כולל חלק השותפים); חלק החברה עומד על כ-750 יחיודת דיור, מתוכן נמכרו 420 יחידות דיור בתמורה לכ-800 מיליון ש"ח.

עוד על פי הדיווח, לחברה עתודות קרקע הנמצאות בשלבי תכנון בהיקף של למעלה מ-6,000 יחידות דיור (כ-3,800 יח"ד חלק החברה), לצד זכויות בקרקע לבניית כ-97 אלף מ"ר עיקרי מסחר ומשרדים (חלק החברה); במהלך השנתיים הקרובות צפויה החברה להתחיל בביצוע של כ-1,400 יחידות דיור.

הרווח הנקי המיוחס לבעלי מניות ברבעון השני של שנת 2021 טיפס לכ- 34 מיליון ש"ח, בהשוואה לכ- 2.6 מיליון ש"ח– כתוצאה מהגידול בהיקפי הפעילות ומהכרה ברווח בגין השלמת העסקה למכירת חלק מהמקרקעין בפרויקט 'כרמי הנדיב' בקרית מלאכי.

אבישי בן-חיים, מנכ"ל רוטשטיין: "אנו מציגים רבעון עם זינוק של למעלה מפי 3 בהיקף המכירות, כתוצאה מהפעלות שנקטנו בשנים האחרונות להגדלת מלאי הדירות לצד הביקושים החזקים לרכישת דירות– ביקושים שלא צפויים להתמתן בטווח הנראה לעין. מחירי הדירות בישראל עלו מתחילת השנה בכ- 7.7% ואני לא צופה התמתנות בעליה זו בעיקר על רקע מחירי תשומות הבניה שעולים בצורה משמעותית. המחיר ההמוצע לדירה שמכרנו מתחילת השנה עמד על כ- 2 מיליון שקל. 

"אנשי העיר', חברת הבת, מקדמת היום פרויקטים בת"א בהיקף של למעלה מ- 1,000 יח"ד. חמישית מהדירות שמכרנו מתחילת השנה, נמכרו בפרויקטים של התחדשות עירונית, בעיקר בתל אביב. במקביל למכירת דירות והגדלת המלאי למגורים של החברה, אנו ממשיכים בפיתוח הזרוע המניב, עם זכויות להקמת כ-120 אלף מ"ר משרדים, מסחר ותעשייה, ובכוונתנו להמשיך ולהגדיל פעילות זו בשנים הקרובות". 

 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות