banner
פרויקט בית המורה // צילום: כפיר סיון
פרויקט בית המורה // צילום: כפיר סיון

תל אביב: נפתחה ההרשמה להגרלת 33 דירות להשכרה במחיר מוזל

עיריית ת"א פתחה את ההרשמה להגרלת דירות ברות השגה בפרויקט "שוק העלייה- בית המורה" בשכונת פלורנטין, המיועדות ברובן למורות ומורים שמלמדים בעיר או מעוניינים ללמד בה אולם הפעם תקצה גם דירות לזוגות נשואים או ידועים בציבור. שכר הדירה יעמוד על 3,800 שקל בחודש ו-450 שקל דמי ניהול חודשיים

פרויקט "שוק העלייה-בית המורה", שבנייתו מושלמת בימים אלו, כולל 70 דירות לדיור בר השגה, להשכרה, המיועדות ברובן למורות ומורים שמלמדים בעיר או מעוניינים ללמד בה. בסיבוב ההגרלה הראשון, אליו הורשו לגשת מורות ומורים בלבד, זכו 37 מורות ומורים אשר עמדו בתנאי הזכאות. 

כעת פותחת העירייה את ההגרלה גם לציבור הרחב העומד בתנאי הזכאות, לרבות זוגות נשואים או ידועים בציבור, עם או בלי ילדים או משפחה יחידנית.  "גם בהגרלה זו תינתן עדיפות למורים המלמדים בעיר בשנת הלימודים תשפ"א וזאת מתוך רצון לתת מענה למצוקת העירייה בגיוס אנשי הוראה למערכת החינוך בעיר ושימורם בה לאורך זמן", מציינים בעירייה.

בפרויקט, הכולל 164 דירות בשלושה בניינים, כאשר בניין אחד, "בית המורה" מיועד כאמור לדיור בר השגה, יוצעו לזוכים בהגרלה דירות  בנות 3 חדרים לפרק זמן של חמש שנים. שכר הדירה יעמוד על 3,800 שקל בחודש ו-450 שקל דמי ניהול חודשיים. 

גינזברג מנכל עזרה ובצרון // צילום: דורון סהר
גינזברג מנכל עזרה ובצרון // צילום: דורון סהר

אלי גינזברג, מנכ"ל חברת "עזרה ובצרון", חברת הבת של עיריית תל אביב -יפו: "דווקא בימי קורונה, אנו רואים את החשיבות ביצירת אלטרנטיבות מגורים מגוונות בעיר תל אביב-יפו. הפרויקט הזה, שמצטרף לפרויקטים רבים אחרים שהובלנו בשנתיים האחרונות, מייצר לשוק השכירות בעיר עוד ועוד דירות במחיר מוזל, ומעניק אפשרות דיור בכבוד ושכירות הוגנת לצעירים והצעירות המתגוררים בעיר".  

בתוך כך, מציין גינזברג כי שוק העלייה עובר בימים אלו תהליך של התחדשות. "במתחם גינה ציבורית גדולה ובהמשך יוקם קאנטרי קהילתי אשר בו בריכות שחייה ומכון כושר לרווחת התושבים. כ- 600 מ"ר יוקדשו למסחר בקומת הקרקע של שניים משלושת הבניינים וחניון ציבורי, שיכלול כ – 260 מקומות חניה, ייבנה בחלקו המערבי של המתחם בחזית לרחוב העלייה, במבנה ששימש בעבר חלק משוק העלייה ומעליו", כך מסר גינזברג. 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות