banner
ליאור בכר, בעלים קבוצת בכר // צילום: רני קציר
ליאור בכר, בעלים קבוצת בכר // צילום: רני קציר

ברנז'ה 38: ליאור בכר, בעלים של קבוצת בכר

תמונה: ליאור בכר, בעלים קבוצת בכר // צילום: רני קציר

מדור ברנז'ה 38 בפורטל "מגדילים", מכיר לכם באופן אישי את האנשים שמאחורי העשייה בתחום ההתחדשות העירונית, תמא 38 ופינוי בינוי

הכירו את: ליאור בכר, 39, נשוי באושר ואבא לשלושה, בעלים של קבוצת בכר

כמה שנים בתחום העיסוק?
"עשר שנים"

מנטור שהשפיע עלייך בתחילת הדרך?
"היו מלא. רבים וטובים. זכיתי להיות מוקף בהמון אנשים מצוינים שעזרו וכיוונו אותי בדרך. אם צריך להתייחס לאחד ספציפי, אז ללא ספק שחף ארליך, שהקים איתי את קבוצת בכר.
לימד אותי המון על עסקים, על ניהול בכלל ועל החיים. קניתי את חלקו לפני 4 שנים, ונשארנו חברים קרובים עד היום. גם היום, כשאני באמת צריך אוזן קשבת מקצועית, שחף הוא הטלפון הראשון שלי".

ההישג שאתה מתגאה בו?
"הנכונות של עובדי קבוצת בכר לתת מעצמם את כל כולם, כל יום מחדש. זה מדהים בעיניי שהם כל כך רתומים לי, לקבוצה ולחזון. זה בהחלט ההישג המקצועי הכי גדול שלי".

מה הרגע הכי מאושר שהיה לך בתפקיד?
"ללא ספק למסור מפתחות של דירות חדשות לבעליהן. לאכלס בניין מרגש אותי כל פעם מחדש, כאילו זו הפעם הראשונה, וממלא אותי באנרגיות ותחושת סיפוק על העבודה הקשה שאנחנו ועושים יום יום".

מה המצב הכי מייאש שנתקלת בו?
"ייאוש לא הולך יחד עם המקצוע שבחרתי בו, אבל האתגרים הכי קשים לדעתי הם מול הוועדה המקומית. החלטת ועדה בת שנתיים, שתוקפה פג עוד יומיים, ובירוקרטיה מעכבת את ההיתר המיוחל ומסכנת את כל הפרויקט.
הסרבול והאטימות שנתקלים בהם לפעמים מול הגורמים הרלוונטיים, בהחלט מוציאה את החשק לפעמים. במקרה הזה, כל מחלקת רישוי של קבוצת בכר נרתמה, עברה לגור בעירייה המדוברת, ונתנה את הלב לטובת העניין. לשמחתי היום אנחנו כבר עמוק בתוך הביצוע וזה אחד הפרויקטים הגדולים ביותר שבנינו עד היום".

כמה שעות מתוך 24 מוקדשים לעבודה?
"בין ראשון לחמישי, אם אני לא ישן אני עובד. ולרוב גם חולם על עבודה. אני ישן כ-5 שעות בלילה".

מסעדה/בית קפה מועדפים לקיום פגישות?
"מעדיף להיפגש באחד מאתרי הבנייה שלי. כוס קפה שחור ואוויר פתוח עושה את העבודה בדרך כלל".

חופשה מועדפת?
"כינרת. אין בכלל שאלה".

קולגה בענף שאתה רוצה לפרגן לו?
"עומר גוגנהיים, מנכ"ל אשדר בוטיק. האיש מקצוען אמיתי. מנהל עסק למופת, ומייצר תוצאות מדהימות. אני לומד ממנו הרבה על התחום שלנו, ומתייעץ איתו כמה שיותר".

המלצה לנכנסים לתחום?
"כמובן שסבלנות, אבל מעבר לזה, תוודאו שזה באמת מה שאתם רוצים. שזה בוער לכם בעצמות. התחום הזה מלא אתגרים, ואם זה לא בא לך מהנשמה, התסכול גדול מידיי. תקשיבו לעצמכם. כשמגיע הרגע לקבל החלטה משמעותית, רק אתם יודעים מה נכון עבור העסק שלכם".

להשתתפות במדור 'ברנז'ה 38' יש לפנות למערכת מגדילים במייל: [email protected]

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות