banner
פרויקט של החברה בתל אביב // צילום: ניר הופמן
פרויקט של החברה בתל אביב // צילום: ניר הופמן

תל אביב: החלו עבודות להריסת בניין במסגרת פרויקט תמ"א 38/2

הפרויקט ממוקם ברובע 4 בעיר, בבניין הכולל 15 דירות, שבמקומו יבנה בניין הכולל 29 דירות. מנכ"ל החברה היזמית: "בעלי הדירות בפרויקט חתמו על ההסכם כבר בשנת 2014, אך בפועל התאפשר לממשו רק לאחר  אישור תכנית הרובעים"

החלו עבודות להריסת בניין ברחוב יהודה מכבי 49 בתל אביב, במסגרת פרויקט תמ"א 38/2, זאת לאחר פינוי הדיירים בחודש יולי השנה.
מדובר בבניין בן 3 קומות מעל קומת קרקע חלקית, שנבנה בשנות ה-40 של המאה הקודמת ובו 15 דירות ללא חניות וללא מעלית. במקומו ייבנה בניין בן  7 קומות הכולל 29 דירות, ביניהן יוצאות לשיווק דירות 2-5 חד', דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. 15 הדיירים הוותיקים בבניין יקבלו דירות חדשות עם תוספת בנייה של כ-15 מ"ר, מרפסת שמש של כ-12 מ"ר, חניה תת קרקעית ומחסנים בחלק מהדירות. 

אירוע ההריסה ברחוב יהודה מכבי 49 תל אביב // צילום: ניר הופמן
אירוע ההריסה ברחוב יהודה מכבי 49 תל אביב // צילום: ניר הופמן

אודי בלום מנכ"ל מטרופוליס, יזמית הפרויקט, מציין כי: "לפני כמה שנים קיבלנו החלטה אסטרטגית להיכנס לפעילות ברובע 4 בתל אביב ונכון להיום יש לנו עוד מספר פרויקטים בשלבי תכנון שונים. פרויקט יהודה המכבי 49, הוא הסנונית הראשונה, כאשר לאחר שנים רבות שבהן פרויקטים נתקעו בוועדות התכנון – תכנית הרובעים של ת"א אפשרה לרבים מהם לצאת לדרך וביניהם גם הפרויקט שלנו. בעלי הדירות בפרויקט חתמו על ההסכם כבר בשנת 2014, אך בפועל התאפשר לממשו רק לאחר  אישור תכנית הרובעים, אשר עם אישורה הפרויקט תפס לשמחתנו תאוצה ותוך כשנה וחצי הגענו להריסה".

 

בחן את עצמך: האם אתם בקיאים בתחום ההתחדשות העירונית

לקבלת עדכונים וחדשות בוואטספ >>> לחצו כאן

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות