banner
ראש עיריית בת ים צביקה ברוט בכנס מגדילים // צילום דרור סיתהכל
ראש עיריית בת ים צביקה ברוט בכנס מגדילים // צילום דרור סיתהכל

ראש עיריית בת ים קורא להקדים את עבודות הרכבת הקלה

צביקה ברוט, ראש עיריית בת ים: "אנחנו חייבים לחשוב גם על היום שאחרי הקורונה, ולנצל את ימי הסגר כדי לבצע כמה שיותר עבודות דחופות ברחבי העיר"

ראש עיריית בת ים צביקה ברוט בכנס מגדילים // צילום דרור סיתהכל

ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, פנה לחברת נת"ע, בבקשה להקדים באופן מיידי חלק מעבודות הרכבת הקלה לימים אלה, דבר שיצמצם לדבריו את משך זמן ביצוע העבודות בהמשך.
בעירייה מדווחים כי: "ראש העיר שוחח גם עם מנכ״ל נתיבי אילון, איתמר בן-מאיר, וביקש גם ממנו לנצל את ימי הקורונה כדי לזרז את העבודות ולמנוע פגיעה נוספת בתושבי העיר". 

בעירייה טוענים לרשלנות בפרויקט, ומציינים כי: "עבודות הרכבת הקלה החלו כזכור כבר לפני כשנתיים וחצי. מאז שנכנס לתפקידו פעל ברוט על מנת לצמצם את הפגיעה בתושבים, שנגרמה בשל רשלנות באישור תוואי העבודות לפני שנים. עם זאת, במסגרת שיתוף פעולה עם חברת נת״ע הוא הצליח לצמצם במעט את משך העבודות הצפוי". 

על פי דיווח העירייה, ברוט שוחח עם מנכ״ל נת"ע, חיים גליק, וסיכם עמו כי נת"ע תעשה כל מה שניתן כדי להאיץ את העבודות בתקופת הסגר, "במטרה לשחרר מעט מהלחץ לאחר החזרה לשגרה בעוד כמה שבועות. במקביל שוחח ברוט גם עם כאמור עם בן-מאיר, והגיע עמו לסיכום דומה בנוגע לעבודות של החברה המבוצעות בכניסה לעיר", כך נמסר מהעירייה.


ברוט מסר כי: "אנחנו חייבים לחשוב גם על היום שאחרי הקורונה, ולנצל את ימי הסגר כדי לבצע כמה שיותר עבודות דחופות ברחבי העיר. אנחנו מתמקדים בניהול מצב החירום והסיוע לתושבים, אבל במקביל נערכים גם להקל על התושבים לאחר החזרה לשגרה". 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות