banner
רביב כנר ואפי שקדי, בעלים אפי קפיטל נדל"ן // צילום: ישראל כהן
רביב כנר ואפי שקדי, בעלים אפי קפיטל נדל"ן // צילום: ישראל כהן

חברת אפי קפיטל יוצאת לקמפיין שיווק בהשקעה של כ- 1.5 מיליון שקל

מציעה הטבות פריסייל על כל הפרויקטים הקיימים, לצד מסר לעידוד המשך הבניה והפיתוח של ערי ישראל

חברת אפי קפיטל נדל"ן מדווחת כי הזמר רביב כנר נבחר כפרזנטור לקמפיין ש"מאופיין במסר הפשוט והחשוב של המשך הבניה והפיתוח של ישראל, במיוחד בימים אלו של לחימה על ביטחון הבית", כך נמסר. ההשקעה הכוללת בקמפיין נאמדת בכ-1.5 מיליון שקל. 

הקמפיין צולם באחד מאתרי הבנייה של החברה באשקלון, וחושף את הפרויקטים החדשים של החברה, לצד הקיימים שמסתכמים באלפי יחידות דיור בכ-42 פרויקטים שונים ברחבי הארץ מנהריה שבצפון ועד אשקלון ואופקים שבדרום, בדגש על הטבות פריסייל בלעדיות לכל הפרויקטים הקיימים. 

עינב כהן, סמנכ"לית שיווק ומכירות אפי קפיטל נדל"ן, מסרה כי: "דווקא בתקופה הנוכחית, לצד הרצון של האויבים מסביב להוביל להרס ושנאה, חשוב לנו להעביר מסרים של אופטימיות, לכידות, אהבה ואחדות. רביב כנר כיוצר וזמר בעל אישיות מיוחדת הנלחם למען הגנת המולדת, מסמל עבורנו בדיוק את המסרים הללו. בנוסף, החשיבות שלנו לצלם באתר בנייה שלנו בעיר שנפגעה קשה מההפגזות אינה מקרית, אנחנו נמשיך בבנייה מצפון ועד דרום ביתר שאת ועוז ממה שעשינו עד כה".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות