banner
מימין לשמאל: קובי ארדיטי, אסף מוגרבי, אלעד שמרלינג // צילום: מתוך הקמפיין, יח"צ
מימין לשמאל: קובי ארדיטי, אסף מוגרבי, אלעד שמרלינג // צילום: מתוך הקמפיין, יח"צ

חברת RMA מקבוצת רם-מוגרבי-ארדיטי יוצאת בקמפיין מיתוג

קובי ארדיטי, מנכ"ל RMA: "הקמפיין מדגיש את התפיסה שמובילה אותנו בפרויקט מורכב כמו פינוי בינוי: להפוך את הבלתי אפשרי – לאפשרי"

חברת RMA, חברת הפינוי-בינוי של קבוצת ההתחדשות רם-מוגרבי-ארדיטי, משיקה הערב (חמישי) קמפיין מיתוג, תחת הקונספט: "RMA – הופכים עולמות בשבילכם".  הקמפיין, שהופק על-ידי היוצר והבמאי יהונתן מרדכי, יעלה ברשתות החברתיות ויימשך מספר שבועות. 

קובי ארדיטי, מנכ"ל החברה, מסביר כי: "המטרה שלנו היא להחדיר את התפיסה שמובילה אותנו בפרויקט מורכב כמו פינוי בינוי, בהפיכת הבלתי אפשרי – לאפשרי. בעזרת היכולות המוכחות שלנו, אנחנו מצליחים להפוך אתגרים להזדמנות, לעמוד במלוא ההתחייבות לבעלי הדירות ולממש את החלום שלהם לדירה חדשה, בסביבת מגורים איכותית ומתקדמת, תוך ניהול התהליכים  בשקיפות, באמינות וברגישות". 

מימין: גל הולצר וקובי ארדיטי // צילום: מתוך הקמפיין, יח"צ
מימין: גל הולצר וקובי ארדיטי // צילום: מתוך הקמפיין, יח"צ

הקמפיין מגיע לאחר שחברת RMA נבחרה בכנס "הטובים ביותר" של מגדילים, שנערך לאחרונה בראשון לציון, כאחת מהחברות המובילות בתחום ההתחדשות העירונית בישראל לשנת 2024, על-פי דירוג מאות אנשי מקצוע בענף הנדל"ן.  

לדברי ארדיטי, גם אופי הקמפיין יהיה שונה ואחר, כאשר מי שיובילו אותו הם בכירי ועובדי רם-מוגרבי-ארדיטי, שיתארו את אופן פעילות הקבוצה. "להבדיל מהמקובל בענף הנדל"ן, אנחנו, האנשים מאחורי הניהול והעשייה, מישירים מבט למצלמה ומדגישים את המימד האנושי בפעילות שלנו, כחברה משפחתית ופרטית, שמנוהלת על-ידי בעליה. המימד האנושי מתבטא בהקשבה, בהבנה מעמיקה ובחשיבה יצירתית, בהתאם לצרכים ולציפיות של הלקוחות שלנו. ככל שיש לקבוצה ניסיון ישראלי ובינלאומי עשיר, איתנות פיננסית וחוסן ניהולי, אנחנו שומרים באדיקות על חוט שדרה ערכי ומחויבות חסרת פשרות להיות שם עבור הלקוחות לפני ובמהלך כל פרויקט, על מאפייניו הייחודיים".

גל הולצר, מנהל תחום פינוי-בינוי בחברת RMA, אומר: "המטרה שלנו היא ברורה – לעשות כל מה שנדרש כדי להפוך את החלומות של דיירינו למציאות בשטח. למשל, הזזנו את תוואי המטרו, הפכנו החלטות של העירייה לגבי בניינים שלא יועדו להתחדשות עירונית ומצאנו פתרונות תכנוניים היכן שאחרים התייאשו. כמעט בכל פרויקט ניתן לזהות את הערכים המקצועיים הייחודיים שלנו". 

"למרות המצב הביטחוני הנתון", נמסר מהקבוצה, "התחלנו פרויקטים חדשים במהלך המלחמה ומתכננים להתחיל בקרוב גם בבניית פרויקטים חדשים נוספים בתל-אביב ובגבעתיים. בחודשים האחרונים אף הוצאנו הודעות פינוי לבניינים ב-4 פרויקטים שבנייתם תחל בחודשים הבאים, ואלו יתווספו ל-3 פרויקטים שהתחלנו מתחילת השנה".

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות