banner
פעילות התנדבותית בבית הילה // קבוצת סופרין
פעילות התנדבותית בבית הילה // קבוצת סופרין

עובדי קבוצת הנדל"ן נרתמו לשיפוץ מועדון לנוער בסיכון

עובדי קבוצת סופרין התגייסו למשימת שיפוץ מועדון הנוער בבית היל"ה בפתח תקווה, המשמש כמסגרת עבור נוער שנשר ממסגרות חינוכיות

במסגרת היוזמה המבורכת, עובדי החברה ממחלקת הפרויקטים, השיווק ומהמחלקה המשפטית חברו לצוות המקצועי בבית היל"ה ושיפצו את מועדון הנוער כולו, לרבות חדרי הלימוד, הכיתות והחלל המשותף בו מבלים בני הנוער.  עוד נודע כי בנוסף לשיפוץ, העניקה קבוצת סופרין תרומה כספית לבית היל"ה, אשר שימשה לרכישת ציוד הדרוש לעיצוב המועדון ולביצוע העבודות. העבודה התבצעה על פי תכנון ועיצוב של מעצבת בית היל"ה. עבודת השיפוץ והשדרוג של המועדון בוצעה בשיתוף עמותת רותם למען הקהילה. 

אור רוגובסקי, סמנכ"לית משאבי האנוש של סופרין האמונה גם על פרויקט ההתנדבות של החברה, התייחסה לתרומה הקהילתית, ואמרה: "הפעילות הזו משמעותית מאוד עבורנו, אנחנו שמחים שהייתה לנו הזכות להגיע לשפץ את המועדון ולתרום לנוער השוהה במקום. העובדים הגיעו מלאי מוטיבציה והתוצאה יצאה בהחלט מרשימה. ההתנדבות היא חלק בלתי נפרד מקבוצת סופרין ובקרוב נתנדב במקומות נוספים". 

פרויקט היל"ה מהווה מסגרת חינוכית ייחודית מוכרת הפועלת לחינוך ולהשלמת השכלה של הנוער,  ליישום חוק לימוד חובה עד סיום 12 שנות לימוד וקבלת תעודת בגרות ומסייע להם במעבר לחיים בוגרים, פעילים ומועילים בחברה.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות