banner
מימין רוני בריק ראול סרוגו ויהושע שפונדר // יחצ
מימין רוני בריק ראול סרוגו ויהושע שפונדר // יחצ

הקבלנים נפרדו מרוני בריק, מהרוח הפסימית קצת פחות…

נשיא התאחדות בוני הארץ היוצא, רוני בריק, עשה מאמץ לפרגן לדור ההמשך ואילו הנשיא החדש, ראול סרוגו, לא התאמץ לשמור על אופטימיות: "אנחנו נראה עריי אוהלים ונראה קרוואנים בכל מקום"

תמונה: מימין רוני בריק ראול סרוגו ויהושע שפונדר // יחצ

ארגון קבלני השרון ושומרון ערך את האסיפה הכללית השנתית של הארגון לשנת 2019 וניצל את הרגע כדי להגיד שלום ותודה לנשיא היוצא של התאחדות בוני הארץ, רוני בריק, למנכ"ל, סגן הנשיא ויו"ר אגף חוזיים היוצאים.  

בריק כהרגלו לא חסך את דעתו, ואמר כי: "תכנית מחיר למשתכן כשלה ולא רלוונטית. צריך לחזור לשוק לאיזון הנכון", והשתדל מאוד לפרגן לדור ההמשך: "אין לי ספק שהנשיא החדש יחד עם הממשלה החדשה, ינסו לנתב את זה למה שכל הזמן אמרנו. אם היו מורידים לזוגות צעירים 17% מע"מ ממחיר הדירה ושיקנו איפה שהם רוצים זה היה יותר טוב. אז כשיבחר שר אוצר בממשלה הקרובה צריך לשאוף להחזיר את השוק לאיזון, לחיים שלו, לשנות את כללי המשחק ולאזן את השוק הזה כמו שצריך".

מי הגיע לאירוע?
נשיא התאחדות בוני הארץ הנכנס ראול סרוגו , הנשיא היוצא רוני בריק, מנכ"ל ההתאחדות הנכנס עו"ד אמנון מרחב, מנכ"ל התאחדות בוני הארץ היוצא עו"ד אליאב בן שמעון, יו"ר הארגון יהושע שפונדר, יו"ר כבוד של ארגון השרון שלמה חייט, יו"ר אגף התשתיות וסגן הנשיא מר צביקה דוד, יו"ר אגף קבלנות חוזית וסגן הנשיא ניר ינושבסקי , סגן הנשיא ויו"ר אגף חוזיים היוצא אשר גרין, עו"ד ורד צרפתי יו"ר הארגונים המקומיים וסגן הנשיא , עו"ד נתן לרר היועץ המשפטי של הארגון, רו"ח אופיר בן חיים, מנהלי ארגונים וסגל ההתאחדות ועוד.

הנשיא החדש, ראול סרוגו, סגר עניין עם מבט פסימי במיוחד לעתיד: "אם אנחנו לא נבנה סדר גודל שבין 80 ל-100 אלף דירות בשנה, בטח בממוצע בשנים הקרובות, מדינת ישראל תיכנס למשבר חברתי כלכלי שלא היה כמותו מאז היווסדה. אנחנו נראה ערי אוהלים ונראה קרוואנים בכל מקום, כי לאנשים אין איפה לגור. הפתרון למשבר זה בנייה, בנייה, בנייה. אנחנו נראה את זה, אנחנו נקבל תמריצים, אנחנו נעשה עסקאות קומבינציה עם הממשלה, זה עוד רעיון חדש שלנו".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות