banner
השקת שכונת אפקה בקרית ביאליק // חברת גיא ודורון לוי
השקת שכונת אפקה בקרית ביאליק // חברת גיא ודורון לוי

מי סיפק כותרות בגזירת הסרט של שכונה חדשה?

בקריית ביאליק פתחו שמפנייה עם אכלוס ראשון של שכונת "אפקה" ולמרות ההתרגשות, שר האוצר שלנו היה 'חייב לצאת לא חייב', כחלון: " לא משנה מי יהיה שר האוצר בעוד שלושה שבועות, תוכנית מחיר למשתכן חייבת להימשך. יש ראשי רשויות שלא אוהבים דיירים, רק בנקים ודירות פאר", נו שויין

השקת שכונת אפקה בקרית ביאליק // חברת גיא ודורון לוי

מסיבה בשכונה: סיבה טובה למסיבה היתה השבוע בענפנו הנדל"ני, עם אכלוסה של שכונת "אפקה" בקרית ביאליק, כאשר מאה משפחות ראשונות מתוך כ- 4,500 בתי אב שתכלול השכונה, קיבלו מפתחות לביתן החדש. 

בין אורחי המסיבה החגיגית:

רב העיר יוסף ישר, שר האוצר משה כחלון, ראש העיר אלי דוקורסקי והיזמים גיא ודורון לוי.  

ואז הגיעה שלב הדיבורים ובזמן שכולם היו עסוקים בברכות, היה מי שעסק בחשבונות. לא אחר מאשר שר האוצר משה כחלון, שלא בטוח שיישאר על כסאו ודווקא מאוד בטוח ב"מחיר למשתכן", שגם הפעם הקפיד להמשיך להעליב את מי שרק אפשר: "לא משנה מי יהיה שר האוצר בעוד שלושה שבועות, תוכנית מחיר למשתכן חייבת להימשך. לא משנה לי אם יש מיליארדים בקופה אם צעירים עוזבים את הארץ כי אין להם סיכוי לדירה. יש ראשי רשויות שלא אוהבים דיירים, לא רוצים זוגות צעירים, רוצים רק בנקים ודירות פאר, אבל יש גם ראשי רשויות ויזמים שרואים בזה שליחות".

ונמשיך להתרגשות, כי כחלון לא באמת יכול להשבית שמחות- עלה ובא אל הבמה ראש העיר אלי דוקורסקי, שהיה בעיקר היה שמח: "זה יום חג. השכונה האחרונה בביאליק אוכלסה לפני 16 שנה. מי שרכש פה דירה עשה את עסקת חייו".

חתם את המסיבה חתן האירוע ומי שמסר את המפתחות לדיירים, היזם גיא לוי, שבעיקר היה גאה: "אנחנו מחלוצי מחיר למשתכן. מסרנו בשנה האחרונה מפתחות בראש העין, במודיעין, בירושלים ועכשיו פה". 

שיהיה רק בשמחות!

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות