banner
באדיבות קנדה ישראל
באדיבות קנדה ישראל

"קנדה ישראל" תשלב כלי רכב חשמליים במתחם המסחר בצומת גלילות

החברה מדווחת כי חתמה על מזכר להזמנת 200 כלי רכב זעירים, שישמשו את באי מתחם המסחר והספורט שמקימה החברה בצומת גלילות. ההכנסות מהעסקה צפויות להגיע לכ- 3 מיליון דולר בתוך שלוש שנים

קנדה ישראל מדווחת על חתימת מזכר הבנות לבחינת הזמנה ושילוב של 200 כלי רכב חשמליים עירוניים זעירים לפרויקט הנדל"ן של הקבוצה,  BLUE – המיועד להיות מתחם ספורט, אופנה, לייפסטייל וקולינריה. המתחם מוערך בשווי של כ- 2.5 מיליארד שקל, משתרע על שטח של כ- 150 אלף מ"ר ברוטו וצפוי לדבריי החברה להכיל כ- 20 אלף איש ביום.

בחברה אומרים כי: "מדובר ברכב חשמלי עירוני זעיר, שמסוגל לשנות את רוחבו בהתאם לצרכי החניה והנסיעה של הנהג. כאשר הנוסע ברכב מעוניין לחנות או לתמרן במרווח צר במיוחד, הרכב מסוגל להצר עצמו עד לרוחב של 1 מטר, המאפשר לו לחנות בנוחות בחניה ברוחב חניית אופנוע, או להחנות 4 רכבים בשטח חניה של מכונית רגילה אחת – חיסכון של עד 75% בשטח החניה". 

באדיבות קנדה ישראל
באדיבות קנדה ישראל

ברק רוזן, הבעלים של קבוצת קנדה-ישראל, מסר כי: "לשיתוף הפעולה יש פוטנציאל להביא פתרון ייחודי ובעל ערך עצום לקהל בפרויקטים שלנו – רובם בערים מרכזיות בעולם. היתרונות של רכבי סיטי-טרנספורמר משתלבים בצורה מושלמת ותומכת באסטרטגיית החברה". 

ד"ר אסף פורמוזה, אחד ממייסדי ומנכ"ל סיטי-טרנספורמר מפתחת כלי הרכב, מסר כי: "אנחנו נרגשים על שיתוף הפעולה, שיאפשר לנו לספק לעשרות אלפי לקוחות המשרדים והמסחר פתרון ניידות לתנועה וחניה קלים בעיר שטרם נראה בעולם". מהנהלת החברה נמסר כי להערכתה, ההכנסות הפוטנציאליות מעסקה כזאת עשויות להגיע לכ- 3 מיליון דולר על פני כ-3 שנים, וכי הרכבים יהיו זמינים כשירות מנוהל בפרויקט מהמחצית השנייה של 2023.

 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות