banner
אפי שקדי // טל גבעוני
אפי שקדי // טל גבעוני

"אפי קפיטל נדל"ן" מדווחת על ביקוש של כ-320 מיליון שקל בהנפקת האג"ח

החברה החליטה לגייס 105 מיליון שקל בריבית של 3.18%. בעל השליטה: "המהלך יאפשר לנו לעמוד באתגרים שהצבנו לעצמנו ונוגעים לכניסה לתחומים נוספים"

"בהנפקת אגרות החוב של אפי קפיטל נדל"ן התקבלו ביקושים גבוהים של 321 מיליון שקל, פי 3 מהמתוכנן", כך מדווחת החברה היום. עוד על פי הדיווח, החברה החליטה לגייס 105 מיליון שקלים בריבית שיקלית של 3.18%. "בהנפקה נרשמה השתתפות גדולה של גופים מוסדיים מהמובילים בישראל", מציינים בחברה. 

היקף הפרויקט של החברה עומד על של 5,000 יחידות דיור ביזום וביצוע, מתוכן כמחצית-  2,500 יחידות דיור באזורי ביקוש שונים. לפי דיווח התשקיף שהציגה החברה, הרווח הגולמי הצפוי מכלל הפרויקטים העתידיים עומד על כ-470 מיליון שקל. עד היום אכלסה החברה למעלה מ-1,800 יחידות דיור, לצד בעלות על עשרות אלפי מטרים של מסחר, אחסנה ומשרדים. 

אפי שקדי בעל השליטה, מנכ"ל ויו"ר החברה, מסר כי: "המהלך יאפשר לנו לעמוד באתגרים שהצבנו לעצמנו ונוגעים לכניסה לתחומים נוספים כדוגמת הקמת מרלו"גים, גידול היקף הפעילות, חתימת עסקאות רכישה וזכיה במכרזים". את ההנפקה הובילה חברת דיסקונט קפיטל חיתום בראשות לירן רזמוביץ וברק קפיטל חיתום בראשות צביקה מנס.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות