banner
אריאל אדלשטיין, סמנכל פיתוח עסקי אבני דרך // רמי רמי זרנגר
אריאל אדלשטיין, סמנכל פיתוח עסקי אבני דרך // רמי רמי זרנגר

קבוצת אבני דרך בשינויים פנים ארגוניים: ממנה סמנכ"לים חדשים שצמחו בחברה

רו"ח אריאל אדלשטיין מונה לתפקיד סמנכ"ל פיתוח עסקי. חנה שוורץ, מונתה כעת לתפקיד סמנכ"לית שיווק ומכירות

קבוצת אבני דרך עורכת שינויים ארגוניים בהנהלה: רו"ח אריאל אדלשטיין, שהתחיל את תפקידו בקבוצה לפני כשנתיים בתפקיד סמנכ"ל שיווק ומכירות, מונה כעת לתפקיד סמנכ"ל פיתוח עסקי. חנה שוורץ, שהתחילה את דרכה במחלקת המימון לפני כ-12 ובשנתיים האחרונות כיהנה כמנהלת מכירות ארצית, מונתה כעת לתפקיד סמנכ"לית שיווק ומכירות. בנוסף, לאחרונה הצטרפה לקבוצה רויטל קררי שמונתה לתפקיד מנהלת השיווק והפרסום של הקבוצה, זאת לאחר 22 שנים שבהם עבדה בקבוצת שיכון ובינוי. 

יאיר כהן, בעלים ומנכ"ל וידידיה פרל משנה למנכ"ל לחברה, מסרו כי: "שינויים אלו הם חלק טבעי מהצמיחה והתפתחות של החברה ותואמים את האסטרטגיה העסקית של הקבוצה לשנים הבאות, המתמקדת בכניסה לפרויקטים גדולים, בניהם פעילות רבה בתחום ההתחדשות העירונית בעיקר בפרויקטים עתירי היקף של פינוי בינוי, מכרזי מנהל וקרקעות פרטיות". 

על פי הדיווח, במהלך השנה האחרונה מכרה הקבוצה 500 יח"ד ובנתה 1,400 יח"ד. "בימים אלה בוחנת הקבוצה עסקאות של רכישת פרויקטים בשלבים שונים כמו גם, כניסה לשותפויות בהן יבוא לידי ביטוי הערך המוסף של הקבוצה הן ביכולות הניהול והן ביכולות הביצוע, רכישת קרקעות פרטיות, התמודדות על מכרזי פינוי בינוי גדולים ומכרזי מנהל ועוד", אומרים בחברה. 

בידקו מי הם הטובים ביותר בהתחדשות העירונית בישראל

קורס מבוא להתחדשות עירונית – לפרטים ליחצו כאן

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות