banner
מרטין // צילום: גבע טלמור
מרטין // צילום: גבע טלמור

דמותו של כלב אנרגטי נבחרה כפרזנטורית של חברת אשטרום

החברה יוצאת בקמפיין בכיכובו של הכלב מרטין, בליווי קולו של נתן דטנר, שביצע גרסה מחודשת והומוריסטית ל"שיר הבטלנים"

חברת יזמות הנדל"ן אשטרום מגורים, מקבוצת אשטרום, עולה בימים אלה בקמפיין פרסומי רחב היקף בטלוויזיה, בדיגיטל ובשילוט חוצות. 

בקמפיין מככבת דמותו של כלב, כאשר על הקריאייטיב לקמפיין חתום משרד הפרסום באומן בר ריבנאי. על הבחירה, מסבירים בחברה כי: "מרטין, כלב אנרגטי ונאמן, מהווה חלק בלתי נפרד מהמשפחה הישראלית, ולוקח את הצופים למסע מבדר דרך הלוקיישנים המבוקשים של מגוון פרויקטים". נתן דטנר, המדבב את מרטין, מבצע גם גרסה מחודשת לשיר האייקוני "שיר הבטלנים" מהאירוויזיון. "הקמפיין הוא נדבך ראשון בשפה התקשורתית החדשה של החברה, אשר לאחרונה שינתה את שמה מ"אשדר" ל"אשטרום מגורים" לאחר כ- 40 שנות פעילות, במטרה לחזק את הזיקה התדמיתית לקבוצת אשטרום ולהדגיש את היותה חלק בלתי נפרד מאחת מקבוצות הנדל"ן החזקות והמובילות בישראל", כך מסבירים בחברה. 

החברה מציעה בימים אלו 21 פרויקטים לשיווק, מבנייני בוטיק ועד מתחמי מגורים גדולים, מנתניה ועד לוד. החברה צפויה לפתוח במהלך 2025 עוד 11 פרויקטים חדשים, כך שבמהלך השנה תציג 32 פרויקטים שונים הכוללים מאות יח"ד לשיווק. 

עדית פרידמן, סמנכ"לית שיווק ומכירות אשטרום מגורים: "אנחנו גאים להשיק קמפיין רחב, ראשון מסוגו ובהיקף השקעתו, שמדגיש את הערכים עליהם נשענת אשטרום מגורים ומשקף את הייחודיות שמלווה אותנו בכל אחד מעשרות הפרויקטים שאנחנו משווקים כעת ברחבי הארץ. המסר שלנו, 'תהיו בטוחים – אשטרום מגורים', נולד מתוך תפיסה שהבית הוא הרבה יותר מארבעה קירות, ואנו עושים הכל כדי שלקוחותינו יקבלו את הבית הנכון, המדויק והטוב ביותר עבורם". 

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות