banner
שאול כהן // תמונות מתוך הקמפיין // צילום: כרמי וכהן
שאול כהן // תמונות מתוך הקמפיין // צילום: כרמי וכהן

חברת בוני התיכון משקיעה 1.5 מיליון שקל בקמפיין התחדשות עירונית

את הקמפיין מוביל אמן המיניאטורות שאול כהן, שיצר העתקים מיניאטוריים של הבניינים הקיימים והחדשים שתקים החברה

חברת הנדל"ן בוני התיכון יוצאת בקמפיין חדש עם האמן שאול כהן, המייצר מיניאטורות עירוניות. במסגרת הקמפיין, יצר האמן העתקים מיניאטוריים של הבניינים הקיימים והחדשים שתקים בוני התיכון, במסגרת התחדשות עירונית בתל אביב ומחוצה לה. הקמפיין יעלה בטלוויזיה, בדיגיטל וברשתות החברתיות וימשך כמספר שבועות, בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל.

סיון פרץ, סמנכ"לית השיווק ומכירות של בוני התיכון: "החיבור עם שאול היה לנו טבעי. ברגע שנתקלנו בעבודה המופלאה שלו, הבנו שמצאנו דרך מדויקת להעביר את הסיפור שלנו. האהבה לרחוב הישראלי, תשומת הלב לפרטים הכי קטנים והחיבור בין אדריכלות לאמנות, אלמנטים שניכרים בעבודה של שאול, הם נקודות מפתח בגישה שלנו להתחדשות עירונית".

חברת בוני התיכון מקדמת כיום ייזום, בניה ושיווק של כ-2,400 יח"ד ב-6 פרויקטי נדל"ן למגורים וכ-54 פרויקטי התחדשות עירונית ברחבי הארץ ותמ"א 38/2 בתל אביב בהיקף למעלה מ-22,000 יחידות דיור.

בידקו מי הם הטובים ביותר בהתחדשות העירונית בישראל

קורס מבוא להתחדשות עירונית – לפרטים ליחצו כאן

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות