banner
צילום: דוד חיון
צילום: דוד חיון

חדרה עולה על מפת השואו ביזנס

מתחם סינמה סיטי הוקם בהשקעה של כ-50 מיליון שקל ויפתח השבוע בחדרה, וההתרגשות בעיר בשיאה. ראש העיר: "זהו יום חג"

צילום: דוד חיון

סינמה סיטי פותחת את מתחם בתי הקולנוע ה- 7 במתחם ה-MIXX בבעלות חברת פוליגון ביום חמישי הקרוב (25.2.20) ולמדור ברנז'ה 38 יש סיבה למסיבה- חדרה עולה על מפת השואו- ביזנס בישראל. רק אומרים שהמתחם לא יהיה רק מוקד בילויים אלא גם מקום לאירועים וכנסים. מה עוד יש לנו שם? מעל 1600 מושבים,  11 אולמות קולנוע ואולם VIP

צילום: דוד חיון
צילום: דוד חיון

הראיס, ראש עיריית חדרה, יעקב גנדלמן, מתרגש?

"זהו יום חג לתושבי חדרה והסביבה,  שבמשך שנים רבות נאלצו לנדוד לצפות בסרטים בערים אחרות. מהיום יוכלו  תושבי העיר ליהנות מבילוי ברמה הכי גבוהה, הכי קרוב לבית, כראוי לעיר מרכזית בישראל".

ועוד אחד שהתרגש לא פחות היה משה אדרי, מבעלי הסינמה סיטי וחברת NMC יונייטד, שאמר: "אני נרגש לחנוך יחד עם משפחתי ושותפיי, את מתחם הבידור והבילוי החדש, כאן בחדרה עם מיטב החידושים והטכנולוגיה המתקדמת ביותר. הקמת מתחם בידור, בילוי ופנאי בחדרה היה גם הוא ביוזמתו של לאון אחי ז"ל ולצערנו הוא לא זכה להגיע לפתיחתו".

צילום: דוד חיון
צילום: דוד חיון

על "עולם הסינמה" באופן כללי הוא אמר: "המתחמים הפכו את חווית הקולנוע בישראל לחוויה תרבותית רב-גונית עם מיליוני צופים. כמשקיעים הגדולים בתעשיית הקולנוע הישראלית, המפיקים למעלה מ-50% מהסרטים הישראלים וכמפיצים עיקריים, אני גאה על כך ששמנו חותם והפכנו למודל לחיקוי בארץ ובעולם".

אבי אדרי, מנכ"ל הסינמה סיטי, כבר ניגש לעבודה: "אני בטוח שמתחם זה ישמש את כל תושבי חדרה והאזור ויהווה מקור גאווה ומקום בילוי מוביל. אנחנו נפעל יחד עם העיר ותושביה על מנת להרחיב את היצע התוכן והפעילות במתחם".

שיהיה בשעה טובה ובהצלחה!

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות