banner
עו"ד זיו גרומן // צילום: סיגל סבן
עו"ד זיו גרומן // צילום: סיגל סבן

ברוכים הבאים לארבעת עורכי הדין החדשים של גרומן

מדור ברנז'ה 38 עושה סיפתח לארבעת עורכי הדין החדשים שהצטרפו למשרד עו"ד של זיו גרומן, המלווה כ-200 פרויקטים להתחדשות עירונית

רנית נחום-הלוי 25.05.2021

והפעם "בפינת הפירגון" של עולם הנדל"ן נזכיר את משרד עו"ד זיו גרומן, המתמחה בהתחדשות עירונית ונדל"ן, שמרחיב את פעילותו (שיהיה בשעה טובה ומוצלחת), ומצרף לשורותיו לא פחות מארבעה עורכי דין, ואלו הם: נוי אורלינסקי, עדי שרעבי, ברק מכטינגר ועטרה שובע ברגמן. 

קצת היכרות עם החבר'ה. אז ככה, לעו"ד אורלינסקי ניסיון בליווי עסקאות מקרקעין מגוונות, לרבות עסקאות מכירה ורכישה, הסכמי שיתוף והתחדשות עירונית. הוא מתמחה בליווי וייצוג של יזמים וחברות בניה בפרויקטים למגורים, החל משלב הייזום ורכישת הקרקע, וכלה בשלב המימון הבנקאי, בניית הפרויקט ומכירת הדירות. אגב, לגרומן הוא הגיע לאחר שעבד מספר שנים במשרדי עו"ד מובילים וכיועץ משפטי בחברת נדל"ן בתחום היזמות והבניה.

עוד ברשימה, עו"ד שרעבי, שמתמחה בעסקאות, עו"ד מכטינגר שהגיע הישר מהתמחות, ומלווה באופן שוטף עסקאות נדל"ן ופרויקטים של התחדשות עירונית ועו"ד שובע ברגמן, המתמחה בעריכה וליווי שוטף של  עסקאות נדל"ן מורכבות ועריכת מכרזים. 

על כל זה מנצח עו"ד זיו גרומן, מייסד ומנהל משרד עו"ד גרומן ושות', מי שהחל את דרכו בענף לפני כ-14 שנה ומלווה כיום למעלה מ – 200 פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית. בין היתר, גרומן ייצג את בעלי הדירות עוד בפרויקט תמ"א 38/2 הראשון שאוכלס בהרצליה ובפרויקט פינוי בינוי הראשון שאושר בגבעת שמואל. 

בהצלחה!

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות