banner
טקס חניכת גשר // צילום שבתאי טל cloudview
טקס חניכת גשר // צילום שבתאי טל cloudview

איפה ולמה נפגשו מנכ"ל רכבת ישראל, ראש עיריית חדרה והבעלים של מתחם מול החוף וילג'?

לא נשאיר אתכם במתח… השלושה חנכו את מסוף התחבורה הציבורית החדש לאוטובוסים של חדרה וגשר המחבר אותו לתחנת הרכבת חדרה מערב, מה שללא ספק היווה סיבה טובה למסיבה (בהרכב מצומצם כמובן)

רגע אחרי שאגף הביצוע ברכבת ישראל השלים את הקמתו של מסוף תחבורה ציבורית חדיש לאוטובוסים בסמוך לחניון החדש וגשר המחבר בין מסוף התח"צ החדש והחניון לתחנת הרכבת של חדרה, התכנסו הבכירים לגזור את הסרט.

והנה קצת נתונים: עלות הקמתו של הגשר כ-10 מיליון שקלים המתוקצבים ממשרד התחבורה, אורכו כ- 70 מ' ורוחבו כ-4.6 מ'. הגשר מחבר את תחנת הרכבת לאזור התעסוקה המערבי ולמתחם המסחר "מול החוף וילג'" הסמוך לו. זמן ההגעה לתחנה ממתחמים אלה מתקצר כעת מכ-15 דקות לכ-5 דקות בלבד.

בטקס החנוכה המצומצם (קורונה וכו') השתתפו מנכ"ל רכבת ישראל, מיכאל (מיכה) מייקסנר, ראש עיריית חדרה, צבי גנדלמן, עודד תורג'מן בעלים של מתחם הקניות והעסקים מול החוף וילג' ובכירים נוספים. ומה הם אומרים על זה?

 מנכ"ל הרכבת, מיכה מייקסנר, בירך ואמר: "לצד שיפור מתמיד של השירות הרכבתי ברחבי הארץ, פועלת רכבת ישראל במרץ לשפר את השילוביות בין הרכבת לאמצעי התחבורה האחרים, ושיפור הנגישות של תחנות הרכבת ולקיצור זמן ההגעה אליהן מאזורי המגורים, התעסוקה והמסחר הפזורים סביבן. אני מודה לאנשי הרכבת על הביצוע האיכותי והמהיר של הפרויקט, ולמשרד התחבורה ועיריית חדרה על הקידום המואץ של הפרויקט ותקצובו".

ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן, אמר כי: "הגשר להולכי רגל ממתחם "חנה וסע" אל תחנת הרכבת ישפר את דרכי הגישה אליה ויאפשר מעבר בטוח ונוח עבור אלפים מתושבי העיר והסביבה העושים שימוש מידי יום ברכבת ובאמצעי התחבורה הציבורית הפזורים סביבה. זאת לצד תוספת של מאות מקומות חנייה בסביבת התחנה. הרכבת בחדרה מהווה אחד משירותי התחבורה הציבורית העיקריים בעיר, ועל-פי התכנון תשולב במרכז התחבורה החדש העומד להיבנות בקרוב". 

עודד תורג'מן, בעלים של מתחם הקניות והתעסוקה "מול החוף וילג', אמר כי: "רכבת כבדה היא פקטור מאוד משמעותי בקבלת החלטות של בעלי עסקים היכן למקם היום את העסק שלהם, כמו גם בהחלטה של עובדים היכן לעבוד. הגשר החדש שנבנה הוא משנה מציאות מאחר וכעת, עם השלמתו, המרחק מהרכבת למתחם הוא 220 מטר בלבד, בעוד שעד כה כל מי שהגיע לחדרה ברכבת, נדרש לצעוד ברגל מעל רבע שעה או למצוא דרכים אחרות להגיע לעיר או לאזור המערבי שלה".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות