banner
הדמיית הפנטהאוז בפרויקט נוגה // 3design
הדמיית הפנטהאוז בפרויקט נוגה // 3design

פנטהאוז החלומות החל מ-1.66 מיליון שקל ועד ל-19.5 מיליון שקל

החלום של ישראלים רבים לגור בפנטהאוז הוא לא אחת הרצון לחלקת אלוהים קטנה משלהם, פרטיות על המרפסת, הנוף וכן, גם המנגל, משדרגים את איכות החיים. מעבר לכך, הפנטהאוזים עדיין מהווים סמל סטטוס ויוקרה. אז כמה יעלה לכם להגשים את החלום?

המחיר, בעיקר במרכז הארץ גבוה ואינו בר השגה למשפחות רבות, אולם מי שמוכן להתרחק מגוש דן, יוכל להגשים את החלום הזה במחיר סביר, בעיקר בשנים האחרונות בהן נבנו שכונות גדולות מאוד מחוץ לאזור הביקוש ובהן נבנו מלאי גדול מאוד של פנטהאוזים ומיני פנטהאוזים- ליקטנו עבורכם את העסקאות שעל הפרק, בין 2 ועד ל- 19 מיליון שקל. 

קריית ים: פנטהאוז בן 6 חדרים עם מרפסת ענקית הצופה לים בפרויקט "נתיב ים" של קבוצת נתיב פיתוח בעיר, בשטח של כ-190 מ"ר עם מרפסת בשטח של כ-100 מ"ר, יעלה לכם 2.6 מיליון שקל. הפרויקט כולל 4 מגדלים בני 17 קומות עם סה"כ כ-300 דירות, נגיש לתחנת הרכבת והמטרונית ובמרכזו יוקם פארק רחב ידיים.

פנטהאוז בפרויקט נתיב ים // וויופוינט
פנטהאוז בפרויקט נתיב ים // וויופוינט

קריית אתא: פנטהאוז בן 6 חדרים עם 2 מרפסות, 2 חניות ומחסן בפרויקט גבעת אלונים של חברת שרביב יעלה לכם החל מ-2.35 מיליון שקל. הפרויקט כולל 622 יח"ד בבניה רוויה וצמודי קרקע. השכונה בעלת אופי כפרי, עם שטחים ירוקים רחבי ידיים, שבילי אופניים, גן משחקים לילדים, רחובות מרוצפי אבן ומערכת כבישים בטוחה. שטח הפנטהאוז, הצופה לנוף פתוח, כ-160 מ"ר בתוספת 2 מרפסות בשטח כולל של כ-90 מ"ר. לאכלוס בחודש אפריל 2021.

מרפסת הפנטהאוז בפרויקט גבעת אלונים // וויו פוינט
מרפסת הפנטהאוז בפרויקט גבעת אלונים // וויו פוינט

חריש: פנטהאוז בפרויקט בצוותא של שפיר מגורים ובניין, בשטח של 150 מ"ר עם מרפסת בשטח של 100 מ"ר, יעלה לכם החל 1.66 מיליון שקלים. "בצוותא" הינה שכונה שיתופית ראשונה שנבנית בישראל לפי מודל "תכנן ובנה" – חברה אחת שבונה את כל השכונה כולל תשתיות ומבני ציבור. הפרויקט האמור כולל 86 בניינים ובהם 1,519 יח"ד, בתי ספר, כבישים, תשתיות, קריית ספורט ועוד. השכונה תוכננה על פי תפישת מגורים ייחודית המשלבת מגורים בסטנדרט גבוה עם חיי קהילה משותפים. בניית מרבית בנייני המגורים הושלמה,  בניית מוסדות הציבור והשטחים הציבוריים נמצאת בשלבים מתקדמים, וככל הנראה איכלוס חלק מהדירות אפילו יוקדם, כך על פי מידע שמסרה החברה היזמית.

נתניה: בפרויקט בריגה טאוורס בעיר ימים, ניתן לרכוש מיני פנטהאוז בשטח של 240 מ"ר, בן 5 חדרים, עם 70 מ"ר מרפסת במחיר של 15 מיליון שקל. הילה פלז, מנהלת השיווק של החברה מסבירה כי: "המיני פנטהאוז הינה דירה מדוגמת לפרטי פרטים והמחיר כולל ריהוט וג’קוזי. פרויקט Briga Towers כולל 206 יחידות דיור ב-2 מגדלי יוקרה בני 34 קומות כ"א, כשבכל בניין 103 דירות". תמהיל הדירות בפרויקט כולל דירות בנות 3-4 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. כל הדירות בעלות תקרות גבוהות בין  3.3-4 מטר עם נוף פתוח לים. בכל מגדל בפרויקט עמדת קבלה ופינות ישיבה מעוצבות, טרקלין, חדר משחקים לילדים, בית כנסת, אזור ספרייה ואומנות, מתחם כושר וספא. 

שטחי הפנאי של כל מגדל משתרעים על פני שטח של  7,000 מ"ר וכוללים גינון, פיתוח סביבתי, מתקנים ומתחמים כגון בריכת שחייה אולימפית באורך 50 מטר, בר, מתחם משחקים לילדים, מגרש טניס, רצועת חול פרטית הצופה אל הים ועוד.בין שני המגדלים מפרידה טיילת ממרכז עיר ימים ועד לחוף הים ובה מזרקות ובריכות, מתקני משחקים, ספסלי ישיבה, צמחייה, מסלול אופניים ועוד. 

עוד בנתניה, בפרויקט T-TOWER שמקימה קבוצת איציק תשובה, ניתן לרכוש פנטהאוז 5 חדרים בקומה ה- 25, בגודל 220 מ"ר, עם מרפסת בשטח של 60 מ"ר ועליה לגג פרטי בשטח של 240 מ"ר עם בריכה, במחיר של 7 מיליון ש"ח. הפרויקט כולל 3 מגדלי יוקרה בקו ראשון לים בעיר ימים, שתוכננו ע"י אילן פיבקו. מתחם המגורים כולל עמדת שומר מרכזית, בריכת שחייה חצי אולימפית ופיתוח ירוק המשלב בריכות נוי אקולוגיות ברחבי המתחם. תמהיל הדירות מגוון, וכולל דירות גדולות ומרווחות עם מרפסות לים, מיני פנטהאוזים ולופטים חזיתיים לים.

הרצליה: פנטהאוז 5 חדרים בפרוייקט פרשקובסקי בהרצליה בשכונת גליל ים, בשטח 180 מ"ר עם מרפסת בשטח של 59.7 מ"ר, יעלה לכם החל מ- 5.8 מיליון שקל. תמהיל הדירות כולל מגוון פנטהאוזים ומיני-פנטהאוזים החל מ- 3.9 מיליון שקל. 

הפרוייקט כולל 10 בניינים בני 9 קומות, אשר נמצאים כבר בתהליך בנייה בשכונת גליל ים החדשה הממוקמת בחלקה הדרום מערבי של הרצליה, בסמוך לשדרות שבעת הכוכבים ונתיבי איילון. בשכונה הוקם  פארק גדול ומרכז תעסוקה (בסמוך לנתיבי איילון). 

תל אביב: בפרויקט נוגה 1 של חברת יוסי אברהמי, ניתן לרכוש דירת פנטהאוז דופלקס בת 5 חדרים, בשטח של 166 מ"ר, עם מרפסת גג בשטח של 72 מ"ר, במחיר של 19.5 מיליון שקל. מדובר בבניין יוקרה, בן 10 קומות, הכולל קומת מסחר ומעליה ייבנו 64 יח"ד בתמהיל מגוון.

הדמיית הפנטהאוז בפרויקט נוגה // 3design
הדמיית הפנטהאוז בפרויקט נוגה // 3design

עוד בתל אביב, בפרויקט שמקימה קבוצת רם אדרת בשכונת ישגב הסמוכה לרמת החייל, ניתן לרכוש דירת פנטהאוז בת 4 חדרים, בשטח של 150 מ"ר עם מרפסת שטח מרפסת 100 מ"ר במחיר של 7,800,000 שקל. הפרויקט נבנה במסגרת תמ"א 38/2 (פינוי בינוי) וכולל 18 יח"ד בבניין בן 4 קומות, שלו שתי כניסות ופונה לגינה ציבורית ירוקה ושקטה.

פנטהאוז בפרויקט ניסן הכהן // 3Dvision
פנטהאוז בפרויקט ניסן הכהן של קבוצת רם אדרת // 3Dvision

קריית אונו: בפרויקט "אונו פריים" של חברת מצלאוי בעיר, ניתן לרכוש מיני פנטהאוז 4 חדרים, בשטח של כ 105 מ"ר עם מרפסת בחזית המזרחית בגודל של כ 25 מ"ר  ומרפסת צד נוספת, בחזית הצפונית, בגודל של כ 21 מ"ר, בהחל מ- 2.89 מיליון שקל. איכלוס צפוי לאוגוסט 2022. 

עוד בקרית אונו, ניתן לרכוש פנטהאוז בן 5 וחצי חדרים בקומה 15 עם מרפסת ענקית הצופה לעבר הרי ירושלים בפרויקט אונו ואלי של חברת אאורה ישראל, במחיר 5.120 מיליון שקלים. הפנטהאוז בשטח 160 מ"ר עם מרפסת של 109 מ"ר, ממוקם בקומה העליונה והאחרונה בפרויקט הכולל 8 בניינים בני 12-15 קומות. על תכנון הפרויקט אחראי משרד האדריכלים המוביל יסקי מור סיוון. הפרויקט ממוקם בלב קריית אונו, במרחק הליכה מהקניון, מבתי הספר והגנים, ממרכז מסחרי איכותי ומשלל בתי קפה ומסעדות. בסמוך לפרויקט ייבנה פארק ירוק גדול הכולל שבילי הליכה, מסלולי אופניים וגינות משחקים מעונות וגני ילדים, מרכז מסחרי קהילתי ועוד. 

בת ים: פנטהאוז 4 חדרים עם מרפסת עם נוף לים בפרויקט SEA WAY של חברת NEW ERA המשווק על ידי חברת דרא יעלה לכם 3.9 מיליון שקל. מדובר בפרויקט תמ"א 38/1 ברחוב אוסקר שינדלר הכולל סה"כ 27 דירות, נמצא 70 מ' מהיום, 3 דק' הליכה מהרכבת הקלה העתידית – במרחק 10 דק' מתל אביב. שטח הפנטהאוז 109 מ"ר עם מרפסת בשטח 60 מ"ר, כולל 2 חניות. אכלוס בעוד כשנתיים.

פרויקט SEA WAY בבת ים // הדמייה דני שמש
פרויקט SEA WAY בבת ים // הדמייה דני שמש

ראשון לציון: פנטהאוז 5 חדרים עם מרפסות גדולות מהן נשקף נוף פתוח עד לתל אביב בפרויקט "צרפתי ברקפות" של קבוצת רמי צרפתי בעיר יעלה לכם 3.05 מיליון שקל. שטח הפנטהאוז 141 מ"ר עם מרפסות בשטח של 54 מ"ר. הפרויקט כולל 2 בניינים עם 58 דירות. לאכלוס מיידי.

פנטהאוז בפרויקט צרפתי ברקפות של קבוצת רמי צרפתי בראשלצ // יחצ
פנטהאוז בפרויקט צרפתי ברקפות של קבוצת רמי צרפתי בראשלצ // יחצ

באר שבע: פנטהאוז בפרויקט "מגדלי אביסרור" של חברת אביסרור משה ובניו, יחיד בקומה, בשטח 196 מ"ר עם שתי מרפסת בשטח של 46 מ"ר בקומה 21, יעלה לכם החל מ- 2.85 מיליון שקל. הפרויקט ממוקם בשדרות רגר בעיר וכולל 156 יח"ד ב- 2 מגדלים בני 21 קומות ו-2 בניינים בני 6 קומות עם שדרת מסחר ומשרדים, בסמוך למרכז לאומניות הבמה, תיאטרון ב"ש, אוניברסיטת בן גוריון, העירייה, בית החולים סורוקה, בתי הספר ומרכזי התרבות והקניות.

אילת: פנטהאוז 4 חדרים בקומפלקס הבילויים, המגורים והמלונאות שנבנה כעת  BROWN 42°, בשטח של כ-120 מ"ר עם מרפסות בשטח של כולל של כ- 140  מ"ר ובריכה פרטית בקומת הגג, יעלה לכם החל מ-4.3 מיליון ש"ח.

קומפלקס המגורים והמלונאות כולל 223 דירות מגורים, כולם בבעלות פרטית,  בנות 2 חדרים, דירות גן מפנקות וכן פנטהאוזים עם בריכות גג, בנוסף למלון בדרגת חמישה כוכבים הכולל 155 חדרים. הקומפלקס תוכנן על ידי אדריכל העל יהודה פייגין ובעיצוב מעצב העל אילן פיבקו. מתחם המגורים בקומפלקס מופרד מהמלונאות והדירות למגורים נמצאות בבעלות הדיירים בטאבון. הקומפלקס יכלול 6 מסעדות, רופ-טופ, בארים ובתי קפה  וינוהל ע"י קולקציית מלונות BROWN.

לפרויקט 40 הצעירים המבטיחים בנדל"ן והתחדשות עירונית 2020 >>> לחצו כאן

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות