banner
דקלה פרסיקו // יחצ
דקלה פרסיקו // יחצ

דקלה פרסיקו, לשעבר מ"מ יו"ר הותמ"ל, מונתה לסמנכ"לית תכנון בחברת נדל"ן

פרסיקו, שהודיעה על עזיבתה את התפקיד הציבורי לפני כחודשיים, עושה מעבר חד למגזר הפרטי ומונתה לתפקיד סמנכ"לית תכנון  בחברת הנדל"ן ICR של החברות ישראל קנדה וראם מגורים. פרסיקו: "מרגש אותי לעבור לשוק הפרטי"

דקלה פרסיקו (39) מי שהיתה בין מקימי הותמ"ל (הוועדה הארצית לתכנון מתחמים מועדפים לדיור) וכיהנה בתפקיד מתכננת הוועדה במשך כ-5.5 שנים, מונתה לתפקיד סמנכ"לית תכנון בחברת ICR שבבעלות חברות הנדל"ן ישראל קנדה וראם מגורים. פרסיקו תיכנס לתפקידה במהלך אוקטובר 2020.

בעקבות המינוי, אמרה פרסיקו כי: "מרגש אותי לעבור לשוק הפרטי אחרי כל כך הרבה שנים במגזר הציבורי. אני מודה ל-ICR ובפרט למורדי שבת מנכ"ל החברה, על האמון שניתן בי, ועל ההזדמנות להשפיע מבפנים על חברה כל כך מרכזית בתחום. אני מצפה בקוצר רוח להוביל את תחום התכנון בחברה ולחוות באופן ישיר איך קורים הדברים בשטח". 

מהחברה נמסר כי: "במסגרת תפקידה ב-ICR, תהיה אחראית פרסיקו על כלל ההליך התכנוני בחברה, מרגע ייזום התוכניות ועד השלמת הוצאת היתרי הבניה, ובכלל זה תכנון סטטוטורי, תכנון מפורט ורישוי, תוך הובלת תהליכי תכנון אל מול הרשויות המקומיות הרלוונטיות, ומוסדות התכנון השונים. כמו כן, תהיה פרסיקו אמונה על כתיבת מסמכי מדיניות חברה בנושאי תכנון, אדריכלות ורישוי, ותהיה שותפה בגיבוש אסטרטגיית הפעילות של החברה".

מורדי שבת, מנכ"ל החברה, מסר כי: "נוכח צבר הפרויקטים השונים שיש לחברה בתחומים השונים, בהם יזמות, יוקרה, מניבים, מלונאות, משרדים וכמובן תחום ההתחדשות העירונית, אין ספק כי צרופה של דקלה לנבחרת, תסייע בידי החברה לקדם, לשפר ולהוציא את המיטב מכל אחד מהתחומים, ולטובת כלל הצדדים – בעלי הזכויות, הרשויות והחברה.

"אנו מברכים את דקלה עם כניסתה לתפקיד, אין לי ספק שהמומחיות והמקצועיות שלה בתכנון ערים, יזניקו את יכולותיה של ICR ויקרבו אותנו בצעד נוסף להפוך לגורם מוביל, חדשני ופורץ דרך בשוק הנדל"ן הישראלי".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות