banner
שרון בן צבי // צילום גלי חרמון
שרון בן צבי // צילום גלי חרמון

שרון בן צבי מונתה לתפקיד סמנכ"לית השיווק והנכסים ב"עופר השקעות"

שרון בן צבי מונתה לתפקיד סמנכ"לית השיווק והנכסים בחברת עופר השקעות, ותחליף את שרון שטרית. ליאורה עופר, בעלת השליטה: "בן צבי היא אשת מקצוע מוכשרת וראויה"

תמונה: שרון בן צבי // צילום גלי חרמון

שרון בן צבי מונתה לתפקיד סמנכ"לית השיווק והנכסים בחברת עופר השקעות. בן צבי תחליף בתפקיד את שרון שטרית, שהודיע על סיום תפקידו בחברה לאחר 12 שנים. שרון שטרית מסר בעקבות המינוי כי: "עופר השקעות הייתה לי לבית ומשפחה, לצד הבעלים ליאורה עופר שיצרה מקום עבודה מאתגר מעניין ומקצועי".

שרון שטרית // צילום אסף פינצ'וק
שרון שטרית // צילום אסף פינצ'וק

במסגרת התפקיד, תהיה בן צבי אחראית על ניהול השיווק והמכירות של החברה. בתפקידה האחרון כיהנה בן צבי כסמנכ"לית השיווק בקבוצת משולם לוינשטיין והייתה שותפה בתהליכי איתור קרקעות, תכנון פרויקטים, בניית אסטרטגיות שיווקיות ומיתוג החברה. כמו כן, בן צבי הייתה האחראית בפועל לכלל המכירות וההשכרות של הפרויקטים ברחבי הארץ.

ליאורה עופר בעלת השליטה בעופר השקעות, מסרה כי: " שטרית ניהל בשנים האחרונות את השיווק של הפרויקטים בתחום מגורי היוקרה והיה אחראי להשכרתם של הנכסים המניבים של הקבוצה, אנו מודים לו על תרומתו לאורך השנים ומאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו. בן צבי היא אשת מקצוע מוכשרת וראויה ובעלת ניסיון רב בעולם הנדל"ן, אני מאחלת לה הצלחה רבה בתפקידה החדש".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות