banner
רמלה // הדמיה: a-studio
רמלה // הדמיה: a-studio

חברת דונה דום זכתה במכרז להקמת 300 יח"ד לשכירות ארוכת טווח ברמלה

מנכ"לית דירה להשכיר, ענבל דוד: "דווקא עכשיו, בתנאי אי וודאות כלכלית, פרויקטי "דירה להשכיר" המשווקים בשיתוף עם רמ"י, מציעים אלטרנטיבה זמינה המאפשרת לשוכרים להנות מכל היתרונות של דירה בבעלות, מבלי לשאת בעול המשכנתא"

הפרויקט כולל כ- 300 יח"ד, מתוכן 200 יח"ד יושכרו לטווח ארוך לתקופה של 15 שנים, כאשר 50 דירות יושכרו בשכר דירה מופחת והיתר בשכר דירה קבוע לפי מחירי השכירות בסביבה, 100 יח"ד הנותרות ימכרו בשוק החופשי. 

ב"דירה להשכיר", מציינים כי: "מגדל המגורים המיועד להשכרה יהיה בן 28 קומות ויבנה מעל לשלוש קומות ציבוריות שיתפרשו על פני  כ- 3,000 מ"ר. הפרויקט הינו חלק מתכנית להקמת שכונה חדשה ומודרנית הקרויה "נאות פרס" ואשר תהווה את שער הכניסה הצפוני לעיר. השכונה תכלול  1350 יח"ד בשילוב שטחי תעסוקה ומסחר בהיקף של 30 אלף מ"ר". 

ענבל דוד // צילום: רמי חכם
ענבל דוד // צילום: רמי חכם

מנכ"לית דירה להשכיר, ענבל דוד: "אנו מברכים את העיר רמלה, זאת, במסגרת פרויקט שני בעיר במודל "דירה להשכיר", המציע מגורים בשכירות ארוכת טווח בפרויקט מנוהל ומפוקח, בסטנדרט גבוה, ובתנאי וודאות, גמישות ויציבות לאורך זמן. דווקא עכשיו, בתנאי אי וודאות כלכלית, פרויקטי "דירה להשכיר" המשווקים בשיתוף עם רמ"י, מציעים אלטרנטיבה זמינה המאפשרת לשוכרים להנות מכל היתרונות של דירה בבעלות, מבלי לשאת בעול המשכנתא". 

יעקב קוינט מנהל רשות מקרקעי ישראל:  "הצלחת המכרז בשכונה החדשה  נאות פרס  מהווה עדות נוספת לאמון היזמים בפרויקטי המגורים והתעסוקה הנרחבים של רמ״י ועיריית רמלה . נמשיך לשווק  ברמלה, בשיתוף פעולה עם ראש העיר מיכאל וידל, ובהתאם לשלביות שנקבעה בהסכם הגג  שנחתם עם העיר, ואני מאמין כי השיווקים יהוו מנוע כלכלי לצמיחת העיר ולהתחדשותה".

ראש העיר רמלה, מיכאל וידל: "רמלה מצויה בתקופת פיתוח אדירה. שכונות חדשות נבנות, אזורי תעשייה חדשים בפתח ורמלה משנה את פניה. אני גאה על התקדמות נוספת על רקע הזכייה, אשר תביא לבניית שכונה חדשה ומודרנית בכניסה הראשית לרמלה". 

הצטרפו אלינו לקהילת ההתחדשות העירונית >>> לחצו כאן

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות