banner
רמלה מערב // TOTEM 3D Animation
רמלה מערב // TOTEM 3D Animation

רמלה: 248 יח"ד להשכרה ארוכת טווח במערב העיר

פרשקובסקי זכתה במכרז דירה להשכיר תמורת 50 מיליון שקל, כאשר 25% מהדירות בו יושכרו בשכר דירה מופחת לזכאים

הדמיית הפרויקט ברמלה // TOTEM 3D Animation

פרשקובסקי היא הזוכה במכרז גדול לשכירות ארוכת טווח, בשכונה חדשה במערב העיר רמלה. הפרויקט כולל בניית 248 יח"ד, מיועד להשכרה ארוכת טווח, לתקופה של עשרים שנים, כאשר 25%  מהדירות בו יושכרו בשכר דירה מופחת לזכאים. החברה הזוכה מחויבת לתפעל ולתחזק את הפרויקט לתקופה של עשרים שנים (תקופת השכירות הכוללת), באמצעות חברת ניהול ובהתאם למפרט תחזוקה המוגדר על ידי דירה להשכיר. בימים אלה, עובדים בחברה על פרסום מכרזים נוספים בין השאר באשקלון ובכרמיאל. המכרז ברמלה פורסם במשותף ובסיוע של מחוז מרכז בר"מי בראשות חלי קונטנטה.

תכירו את השכונה החדשה
מדובר בתכנון ובנייה של שכונה חדשה, נאות שמיר, הכוללת שני מגרשים, בהם ייבנו  248 יח"ד בארבעה בנייני מגורים. הדירות בפרויקט יבנו מעל שטח המיועד למסחר ולתעסוקה, הכלול במסגרת המכרז. בשכונה גם מתוכננים להיבנות מבני ציבור נוספים, ביניהם מתקני ספורט ונופש. השכונה החדשה תמוקם במערב העיר רמלה, בגבולה עם באר יעקב ולה יהיו שתי דרכי גישה, האחת סמוך לכביש 44 מדרום מזרח והשנייה בקרבת חיבור עתידי לכביש 431.  

ראש עיריית רמלה, מיכאל וידל, אמר כי: "שכונת "נאות שמיר" (רמלה מערב) היא שכונה חדשה ומודרנית מהטובות שיוקמו בישראל. מדובר במתחם בעל אופי אורבאני מודרני ומוקפד, המשלים וממשיך את הרצף העירוני של השכונות הוותיקות הבנויות, עד לגבולה המערבי של העיר".

רמלה מערב // TOTEM 3D Animation
הדמיית פרויקט דירה להשכיר במערב רמלה // TOTEM 3D Animation

במסגרת הפרויקט מיועד אחד הבניינים להיות מוצע בשלמותו למכירה מידית בשוק החופשי, והוא יכלול 62 יח"ד. נוסף אליו מיועדות 186 יח"ד להשכרה ארוכת טווח לתקופה של עשרים שנים לזכאים (במחיר הנמוך ב- 20% משווי השוק), כאשר 25% מתוכן מיועדות להשכרה בשכר דירה מופחת.

התכנון כולל גם שטחים פתוחים שיופנו לציבור, ובתוכם פארקים וגני משחקים, וכן חיבור לכביש 200 שיחבר בין העיר רמלה לנתיבי איילון. "הקו החום של הרכבת הקלה עתיד גם הוא לעבור בשכונה כך שפתרונות התחבורה, שטחי הציבור והמסחר וכן הבניה האיכותית ימשכו לשכונה אוכלוסייה טובה, ויצרנית", נמסר "מדירה להשכיר".

שר האוצר משה כחלון: "האחריות שלנו היא לספק דיור במחיר הוגן לזוגות הצעירים ולכל מי שאין בבעלותו דירה. השכרה לטווח ארוך הוא כלי מרכזי לפתרון משבר הדיור, כחלק מהמאמץ הלאומי שאנחנו מובילים. שכירות ארוכת טווח הוא פתרון מקובל בעולם לציבור רחב שלא מעוניין או לא יכול לרכוש דירה. נמשיך לספק את הפתרון הזה ברחבי הארץ בשנים הקרובות."

מנכ"ל דירה להשכיר, עוזי לוי: "בשלוש השנים האחרונות, החברה עוסקת במימוש החזון של בניית מערך דיור להשכרה ארוכת טווח בדומה למתכונת הדיור המקובלת ביותר בעולם המערבי ((MULTI FAMILY. עד כה שווקו כ- 5,000 יחידות דיור ואנו רואים כי מיטב היזמים לוקחים חלק במימוש החזון. בפרויקטים המאוכלסים רמת שביעות הרצון של הדיירים גבוהה ביותר וקיימת דרישה בשוק לפרויקטים נוספים מסוג זה. בהמשך לשיווק המוצלח שנעשה עד כה ליזמים מן השורה הראשונה, אנו מברכים על הצטרפות פרשקובסקי למשפחת היזמים הנוטלים חלק בתנופת הדיור להשכרה. הפרויקטים אותם אנו מובילים, מקנים לשוכרים יציבות וודאות יחד עם חווית מגורים כמקובל במרבית מדינות העולם המערבי".

יוסי פרשקובסקי, יו"ר חברת פרשקובסקי, מסר כי "אנחנו גאים לקחת חלק בבנייה להשכרה ארוכת טווח בישראל, ולהצטרף לרשימה של חברות מכובדות שנוטלות חלק בתכנית. אנו מאמינים כי בנייה להשכרה לטווח ארוך היא פתרון נכון לזוגות ומשפחות צעירות בישראל כחלק מהתמודדות עם משבר הדיור. הפרויקט שיבנה במערב העיר רמלה יהיה פרויקט שני שלנו בעיר. כיום החברה בונה בשכונה 6 מגדלים הכוללים כ- 686 יחידות דירות במסגרת פרויקט מחיר למשתכן. כחברה יזמית ומבצעת, הסמיכות של הפרויקטים תיתן לנו יתרון יחסי בביצוע הפרויקטים וניהולם. לגבי שכונת מערב רמלה , ציין יוסי פרשקובסקי כי החברה רואה בעיר רמלה, את אחת הערים עם הזדמנות הצמיחה הגדולות ביותר במרכז הארץ בשנים הקרובות.

יצויין כי לאחרונה חברת פרשקובסקי הרחיבה את פעילותה בתחום הנדל"ן המניב וכי לפני כחודש דיווחה על זכייתה בקרקע לבניית בנייני משרדים במתחם האלף בראשון לציון בשטח של כ- 52 אלף מ"ר.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות