banner
תיעוד ההשלכות // צילום: המשרד להגנת הסביבה
תיעוד ההשלכות // צילום: המשרד להגנת הסביבה

קנסות בגובה מצטבר של 200 אלף שקל למפעל בטון בגין השלכת פסולת בניין

בית משפט השלום בחיפה גזר קנסות כספיים בסכום מצטבר של 200 אלף שקל שקלים ותקופת מאסר על תנאי על מפעל "בטון מואסי" באום אל פאחם ומפעיליו, אשר הורשעו במספר עבירות של איסור לכלוך והשלכת פסולת בניין

כתב האישום הוגש בעקבות חקירה שניהלה המשטרה הירוקה, לאחר שמפקחיה תיעדו, בשני מועדים שונים, משאית ושופל של המפעל משליכים כמה פעמים פסולת בניין בשטחים פתוחים – בניגוד לחוק.

במעמד גזר הדין אמר השופט ד"ר זאיד פלאח, כי: "במעשיהם פגעו הנאשמים בזכות לחיים בסביבה נקייה, ומידת הפגיעה היא חמורה". במתן גזר הדין בית המשפט לקח בחשבון את עברה הפלילי הקודם של החברה, אשר לא נרתעה מלשוב ולבצע עבירות"

תיעוד ההשלכות // צילום: המשרד להגנת הסביבה
תיעוד ההשלכות // צילום: המשרד להגנת הסביבה

על החברה הוטל קנס בסך 150 אלף שקל והתחייבות בסך 300 אלף שקל להימנע במשך 3 שנים מהעבירות בהן הורשעה. על מנהל התפעול הוטל קנס בסך 40 אלף שקל או 120 ימי מאסר תמורתו, והתחייבות בסך 80 אלף שקל להימנע במשך 3 שנים מביצוע עבירה ו-3 חודשי מאסר על תנאי והתנאי שלא לעבור משך 3 שנים על העבירות בהן הורשע. על הנהג הוטל קנס בסך 10,000 שקל או 40 ימי מאסר תמורתו והתחייבות כספית בסך 20 אלף שקל להימנע מעבירה במשך 3 שנים, שלושה חודשי פסילה על תנאי מלהחזיק ברישיון נהיגה, והתנאי הוא שלא לעבור את העבירות בהן הורשע במשך 3 שנים.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות