banner
יפעת גרטי אלון // אופיר הראל
יפעת גרטי אלון // אופיר הראל

"לא ישבנו לחכות ללידים שיכנסו אלא יזמנו ויצרנו בעצמנו קשר עם לקוחות"

יפעת גרתי-אלון, מנכ"ל חברת השיווק  5 stars, מסבירה איך ההתנהלות שלה השתנתה בעקבות הגל הראשון של הקורונה, ומה מחפשים היום הלקוחות: "זוהי שעתן היפה של הדירות המיוחדות, דירות הגן, פנטהאוזים עם מרפסות גדולות ודירות עם יחידה נוספת שיכולה לשמש כמשרד ביתי. אותן דירות שאנחנו רגילים לראות נשארות אחרונות על המדף, קיבלו היום עדיפות".

פרויקט מנהלי השיווק – פרויקט המוקדש לאנשי השיווק והמכירות, ולהתמודדות הלא פשוטה שלהם עם המציאות החדשה. מידי כמה ימים נפרסם כאן ראיון עם מנהלות ומנהלי שיווק בחברות נדל"ן שונות וחברות שיווק. ביקשנו מכולם לתאר לנו את האתגרים החדשים, הדרכים לפתרון, וגם לנסות ולסייע לקולגות בטיפים שונים.

דרך התשובות של אנשי המקצוע, אנחנו מקבלים הצצה לעולם שלם של ניסיון, החלטות, ויצירתיות שבדרך כלל נשאר מאחורי הקלעים. הפעם  – יפעת גרתי אלון מנכ"ל חברת השיווק 5 stars.

איפה תפסה אותך הקורונה?
"הקורונה תפסה אותנו במקום טוב באמצע, עם כ-9 פרויקטים פתוחים כולם במרכז הארץ, (רמת גן, תל אביב, קרית אונו, פתח תקווה וחולון) בשלבים שונים, חלקם לקראת סיום, חלקם ממש בשלבים ראשונים של השקה וחלקם ממש לפני רישוי".

איך מתמודדים עם המצב?
"מצבי קיצון מחייבים חשיבה מקורית, אנחנו חברה שמפורסמת בפתרונות הטכנולוגיים שלה, כך שמיד עם פרוץ הסגר הראשון עברנו לפגישות און ליין לקידום תהליכי מכירה. בנוסף, מאחר וחשוב לנו ביותר לשמור על היזמים אותם אנחנו מיצגים, עצרנו באופן כמעט מיידי את כל הקמפיינים בערוצי הפרסום אוף ליין, מתוך הבנה שאנשים לא חשופים אליהם כרגע, והתמקדנו בפעולות שיווק יזומות וממוקדות על בסיס "הקהלים המאותרים" שלנו. לא ישבנו לחכות ללידים שיכנסו, יזמנו וייצרנו בעצמנו קשר עם לקוחות פוטנציאליים באופן אישי וליווינו אותם בביטחון לרכישת הדירות. בחודשים מרץ אפריל, הרגשנו ירידה משמעותית בכמות הפניות הנכנסות ויחד עם זאת, הרגשנו שדווקא מי שפונים עכשיו, הם אלו שיכולים להרשות לעצמם. לכן התמקדנו במכירת דירות קטנות למשקיעים, ודירות מיוחדות למשפרי דיור או מצמצמי דיור שהפרוטה מצויה בכיסם".

מה רוכשי הדירות מחפשים היום?
"זוהי שעתן היפה של הדירות המיוחדות, דירות הגן, פנטהאוזים עם מרפסות גדולות ודירות עם יחידה נוספת שיכולה לשמש כמשרד ביתי. אותן דירות שאנחנו רגילים לראות נשארות אחרונות על המדף, קיבלו היום עדיפות. כמו כן, הרוכשים היום מחפשים ביטחון ותנאי תשלום נוחים, ואנחנו מסייעים להם באמצעות פתרונות מימון".

איזה טיפים את יכולה לתת למשווקים עמיתים: "הטיפ הראשון שלי מבוסס על הקשבה. אני מאמינה שנבראנו עם שתי אוזניים ופה אחד, כדי שנעבוד איתם בדיוק ביחס הזה, נקשיב כפול מאשר נדבר. אחד הקשיים באימון אנשי מכירות, הוא לאמן אותם להקשיב. אנשי מכירות רגילים לקדם את מה שנמצא על המדף, ומה שמקדם אותם לכאורה לעמידה ביעדים. אני מאמנת את אנשי המכירות שלי, תמיד, להיות בהקשבה אמיתית ללקוחות ובאמצעות כך להוביל אותם בביטחון לעסקה. הטיפ השני שלי הוא "הזהב נמצא בפולו אפ". אל תחפשו כל הזמן את הפניות החדשות, עשו חריש עמוק ככל האפשר כדי למצוא את העסקאות בתוך מאגרי הלקוחות הקיימים לכל אחד מהפרויקטים".

לאן הולכים מחירי הדיור?
"מדינת ישראל היא מדינה קטנה. שטחה מצומצם והביקושים בה עדיין עולים בהרבה על ההיצע. לכן, אני מאמינה שכך או אחרת מחירי הדיור לא ירדו, בעיקר לא באזורי הביקוש. יתרה מזאת, הקורונה והמהלך של עבודה מהבית, יגדיל את הביקושים גם מחוץ לגבולות גוש דן ויחזק את הפריפריה. בנוסף, אנחנו רואים מגמה עולמית של יהודים שמחפשים לחזור לארץ, מה שכמובן מגדיל את הביקוש, לכן לדעתי, אין מה לצפות לירידת מחירים, ההיפך הוא הנכון".

מה הטיפ הכי חשוב שאת יכולה לתת למי שרוצה היום לרכוש דירה?
"לא להסס ולא לפספס הזדמנויות. המציאות מראה לנו פעם אחר פעם: מי שמהסס- מפספס".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות