banner
Boston Business Center // קרדיט להדמיה 3DVision
Boston Business Center // קרדיט להדמיה 3DVision

איציק תשובה וחברת בר-אב יקימו מרכז עסקים בראשל"צ בהשקעה של 250 מיליון שקל

הקרקע לבניית הפרויקט, בשטח של כ- 26,000 מ"ר, נרכשה לאחרונה על ידי היזמים מחברת "דירות יוקרה בע"מ", הנמצאת בבעלות יגאל ומשה גינדי, במחיר של כ- 60 מיליון שקל

 

קבוצת איציק תשובה וחברת בר-אב (לשעבר SCG), מדווחות כי הן מקימות בימים אלה בראשון לציון את Boston Business Center – מרכז מסחר ועסקים בהשקעה של 250 מיליון שקל, אשר יתוכנן ע"י האדריכל אילן פיבקו.

המרכז ממוקם בסמוך לקניון הזהב ומתחם הסינמה סיטי בראשון לציון ויכלול קומת קרקע מסחרית, בשטח של כ- 4,000 מ"ר ומעליה 7 קומות משרדים בשטח של כ- 13,000 מ"ר. בנוסף, יוקמו חניונים בשטח כולל של כ- 9,000 מ"ר. כל השטחים במרכז העסקים והמסחר יוצעו למכירה. הקרקע לבניית הפרויקט, בשטח של כ- 26,000 מ"ר, נרכשה לאחרונה ע"י היזמים מחברת "דירות יוקרה בע"מ", הנמצאת בבעלות יגאל ומשה גינדי, במחיר של כ- 60 מיליון שקל. אכלוס המרכז מתוכנן להתחיל בעוד כ- 3 שנים.

איציק תשובה, מסר כי: "לפי תוכניות המתאר של העיר נראה כי מתוכננות להתווסף עשרות אלפי יחידות דיור בשנים הבאות, כך שאוכלוסיית העיר צפויה לגדול באופן משמעותי. לצד הבנייה למגורים עיריית ראשון לציון פועלת להפיכתה של העיר לעיר עסקים, באמצעות מעבר של חברות גדולות למרכזי העסקים במערב העיר. המרכז שלנו ישתלב במגמה, תוך שהוא מספק מגוון שטחי מסחר ותעסוקה".

אלי גרטל, הבעלים של חברת בר-אב, מסר כי: "יש החוששים כי משבר הקורונה יצור האטה זמנית בשוק המשרדים והמסחר, אולם לאור התחזיות לגידול באוכלוסייה, אנו מאמינים כי עם תום המשבר, ייווצר גל של ביקושים למבני מסחר ומשרדים מודרניים".

 

בחן את עצמך: האם אתם בקיאים בתחום ההתחדשות העירונית

לקבלת עדכונים וחדשות בוואטספ >>> לחצו כאן

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות