banner
אייל גולן // צילום יניב אדרי
אייל גולן // צילום יניב אדרי

אייל גולן מקדם עסקאות נדל"ן בראשון לציון בשותפות אנשי עסקים

אייל גולן הודיע כי הוא מקים חברת נדל"ן בשותפות עם אנשי העסקים מוטי אברג'יל, רן רחמני וניסן יחזקאל – המנהלים חברות ללימודי נדל"ן ופרויקטים בפריפריה. האם השם של הזמר, שנפגע קשות מאז פרשת החקירה בשנת 2013, יסייע כעת באיתור וקידום פרויקטיי נדל"ן?

החברה המשותפת תקרא G.R.Y 'קבוצת גולן.רחמני.יעדים' ותעסוק באיתור קרקעות, השבחתן וייזום פרויקטים בתחום המגורים והמסחר, כך על פי ההודעה שנמסרה היום. 

השותפים החדשים של גולן כוללים את חברת יעדים, שהוקמה על ידי מוטי אברג'יל ועוסקת בלימודי נדל"ן ואת קבוצת רחמני, העוסקת על פי המידע שנמסר בתחום הבניה בפריפריה. 

מהחברה המשותפת נמסר כי: "לחברה המשותפת עתודה של עשרות קרקעות עם תב"ע מאושרת לבניה למגורים ומסחר. העסקה הראשונה שביצעה החברה המשותפת הינה רכישת קרקע של כ- 10 דונם בראשון לציון בהיקף של כ-10 מיליון שקל, צמוד לשכונת נטעים, קרקע המיועדת לעירוב שימושים". 

אייל גולן מסר כי: "כחלק מהתפתחות עסקית בתחום הנדל"ן לצד ההזדמנויות העסקיות כיום בענף, החלטתי לחבור למוטי אברג'יל הבעלים של "קבוצת יעדים", רן רחמני הבעלים של "קבוצת רחמני" ואיש העסקים ניסן יחזקאל. החברה המשותפת תעסוק ביזמות נדל"ן ואיתור הזדמנויות עסקיות. אני מאמין שלנוכח ההשקעות בעולם הנדל"ן, לצד ניסיונם הרב של שותפי בתחום, נצליח לייצר ערך רב למשקיעים".

האם השם של גולן "הסלב", נועד לסייע באיתור וקידום פרויקטיי נדל"ן?
באופן פורמלי, בהודעת השקת החברה נכתב כי: "חברת הנדל"ן תרכז את כלל פעילות הנדל"ן של השותפים ובנוסף תמשיך לאתר קרקעות להשבחה ופיתוח ליזום נדל"ן למסחר ומגורים". 

מוטי אברג'יל, מסר כי: "מטרת החברה הינה לאתר הזדמנויות עסקיות בעולם הנדל"ן באמצעות איתור קרקעות  בעלות תב"ע מאושרת או בשלבים מתקדמים באזורי ביקוש, וליצור מוצר נדל"ני נגיש לכל כיס, גם לבעלי הון עצמי נמוך". 

ברקע להקמת החברה עומדת הקריירה הדועכת של גולן, זאת לאחר ששמו נקשר באי מוסריות לכאורה ביחסו לקטינות, זאת בעקבות החקירה שנפתחה בשנת 2013. יודגש כי נגד גולן לא הוגש כתב אישום אולם ארגוני נשים פועלות מאז הפרשה כנגד הופעותיו ברחבי הארץ ושמו נקשר בפרשה עד היום. בחודש אפריל 2020, נקטו ארגוני נשים מחאה כנגד עיריית חיפה, בדרישה לבטל את השתתפותו במשדר מטעם ערוץ רשת בנמל חיפה. 

 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות