banner
צחי ועידו חג'ג // טל צ'יקורל
צחי ועידו חג'ג // טל צ'יקורל

קבוצת חג'ג' סיכמה את הרבעון עם רווח נקי של כ-37 מיליון שקל

הכנסות החברה הסתכמו בכ-93 מיליון שקל, ההון העצמי של החברה עמד על 561 מיליון שקל, גידול של למעלה מ-20 אחוז. מניית הקבוצה עלתה בכ- 12 אחוז

צחי ועידו חג'ג // טל צ'יקורל

קבוצת חג'ג' מדווחת על הדוחות הכספיים לרבעון הראשון של שנת 2020, מהם עולה כי החברה מסכמת רבעון עם רווח נקי של כ-37 מיליון שקל והכנסות בסך כ-93 מיליון שקלים. ההון העצמי של החברה נכון ל-31 במרץ 2020 עומד על 561 מיליון שקל, גידול של למעלה מ-20 אחוז וכ-100 מיליון ששקל בהשוואה לכ-465 מיליון שקל הון עצמי בסוף הרבעון הראשון של שנת 2019. לאחר פרסום הדוחות עלתה מניית הקבוצה בכ- 12 אחוז. 

בחברה מציינים כי: "שורת הרווח שרשמה החברה נובעת בעיקר כתוצאה ממכירת שטחי המסחר במתחם איינשטיין 33ב', שהינו חלק מפרויקט "איינשטיין בולווארד" שמקימה הקבוצה בצפון תל אביב, שהניב לקבוצה הכנסות בסך כ-61 מיליון שקלים, וכן מארגון קבוצות רכישה ומכירת זכויות במקרקעין שהניבו לקבוצה הכנסות של כ-31 מיליון שקלים". 

עוד מציינים בחברה כי: "גם למשבר הקורונה, במהלכו המשיכה החברה בפעילותה השוטפת, מכרה דירות, המשיכה בהליכי תכנון ובנייה, ואף קיבלה אישור מעיריית תל אביב לתוכנית העיצוב שהגישה לגבי פרויקטים למגורים ולמסחר שהיא בונה ברחוב איינשטיין, שהינה תנאי הכרחי בדרך לקבלת אישור בנייה. כמו כן ניצלה החברה הזדמנות והתקשרה בחודש מאי בהסכם עם צד ג' לרכישת מגרש בשכונת בבלי בתל אביב, עליו נכון למועד זה ניתן לבנות כ-190 יחידות דיור, במגדל בן 44 קומות מעל קומת הכניסה, כאשר בכפוף להקלות שבס וכחלון ניתן יהיה להקים בפרויקט כ-60 יחידות נוספות". 

בהקשר זה מדווחת החברה על קבלת מימון בנקאי בסך 270 מיליון שקלים לפני כחודש, וזאת חלף הלוואה קיימת של 120 מיליון שקל, במסגרתה הורידה את הריבית מ-6 ל-4 מיליון שקלים. בנוסף קיבלה החברה אישור למסגרת מימון מגוף מוסדי בסך של כ-40 מיליון שקלים. "שתי ההלוואות ישמשו את הקבוצה לצורך מימון רכישת הקרקע בפרויקט בבלי, וקידום הליכי בנייה בפרויקטים של הקבוצה ברחוב איינשטיין בתל אביב ובמלון שהיא מתכננת במרינה הרצליה", כך נמסר. 

בעלי השליטה בהחברה, האחים צחי ועידו חג'ג', מסרו כי: "החברה הציגה ברבעון הראשון של השנה איתנות פיננסית וגידול משמעותי בהון העצמי, לצד המשך פיתוח והשבחת נכסים שבבעלות הקבוצה. החברה נהגה באחריות תקציבית וערב המשבר היתה בנזילות של 150 מיליון שקלים, שאפשרו לה לנצל הזדמנות ולקנות במחיר משתלם קרקע מבוקשת בבבלי. במהלך המשבר המשיכה החברה בפעילותה הרגילה, מכרה דירות, קידמה הליכי תכנון ובנייה לפרויקטים חדשים ומתקדמים. קבלת הלוואות מגופים בנקאיים ומוסדיים בתקופה מאתגרת זו מהווה הבעת אמון גדולה מאוד מצד המערכת הבנקאית והגופים המוסדיים בהתנהלותה הפיננסית של החברה, עמידתה בכלל התחייבויותיה ואיתנותה הכספית".

 

בחן את עצמך: האם אתם בקיאים בתחום ההתחדשות העירונית

לקבלת עדכונים וחדשות בוואטספ >>> לחצו כאן

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות