banner
המרכז המסחרי WE CENTER של קבוצת בסט על כביש 6 // צילום: יח"צ
המרכז המסחרי WE CENTER של קבוצת בסט על כביש 6 // צילום: יח"צ

נפתח מרכז מסחרי ראשון בצמידות לכביש 6

נפתח מרכז מסחרי ראשון בצמידות לתוואי כביש 6, בירידה ממחלף באקה. המרכז בשטח של כ-7,000 מ"ר, בנוי ב-2 קומות. היקף השקעה בפרויקט נאמדת בכ-70 מיליון שקל. דני מור, מנכ"ל חברת בסט יזום, מבצעת הפרויקט: "בשורה של ממש לנהגים"

 

חברת בסט ייזום מקבוצת בסט מדווחת כי היא פתחה את המרכז המסחרי WE CENTER שהקימה בשותפות עם האחים נוי, בירידה הדרומית לבאקה אל גרביה מכביש חוצה ישראל. היקף השקעה בפרויקט – כ-70 מיליון שקל.

כביש 6 חוצה ישראל משתרע על פני כ-170 ק"מ ונוסעות בו כמעט 300 אלף מכוניות ביום. למרות זאת, למעט נקודות התרעננות בתחנות דלק עד היום לא נבנה מרכז מסחרי בצמידות לתוואי הכביש. המרכז המסחרי החדש מתפרס על שטח של כ-7,000 מ"ר ב-2 קומות מעל קומת מרתף. במקום הוכשרה חניה עילית למאות רכבים. המרכז תוכנן ע"י משרד "ערן מבל אדריכלים".

במרכז יפעלו רשתות מובילות ממגוון תחומים וביניהן מקדונלד'ס, סופר-פארם, קפה גרג, KFC, סופרמרקט זוהדי, גלידת אלדו, אייס אלקטריק, רשתות תאורה, אופטיקה, רשתות אופנה בי-גוד, בוגארט ועוד יפתחו סניפים במרכז המסחרי החדש של בסט בבאקה.

דני מור // צילום: סיון פרג'
דני מור // צילום: סיון פרג'

דני מור, מנכ"ל חברת בסט יזום, מסר כי: "פתיחת המרכז המסחרי הראשון בצמידות לכביש 6 מהווה בשורה של ממש לציבור הנהגים. אנו משוכנעים כי המרכז יהווה מוקד משיכה משמעותי ואטרקטיבי גם לנהגים וגם לתושבי הסביבה, ויהווה נקודת עצירת התרעננות מרכזית וכן מוקד לקניות בילוי ופנאי לנוסעים לאורך כביש חוצה ישראל".

 

בחן את עצמך: האם אתם בקיאים בתחום ההתחדשות העירונית

לקבלת עדכונים וחדשות בוואטספ >>> לחצו כאן

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות