banner
השכונה החדשה בטבריה // צילום דוברות והסברה עיריית טבריה
השכונה החדשה בטבריה // צילום דוברות והסברה עיריית טבריה

טבריה מתרחבת מערבה עם 2000 יח"ד חדשות

השבוע עלו הדחפורים על השטח המיועד לבניית השכונה החדשה "טבריה  המושבה" והחלו בעבודת הפיתוח

תמונה באדיבות דוברות והסברה עיריית טבריה

טבריה מתרחבת מערבה: השבוע עלו הדחפורים של חברת דנה הנדסה על השטח המיועד של השכונה והחלו בעבודות הפיתוח שלה, כאשר במקביל התבשרו הזוכים מבין המשתתפים שניגשו להגרלת 304 המגרשים במסגרת הגרלת מכרז מקרקעי ישראל שהסתיימה בחודש מאי אחרון, וזאת במסגרת הפעימה הראשונה של שלב א' בשיווק הקרקעות בפרויקט.

2000 יח"ד – 1000 מתוכן במחיר למשתכן
השכונה החדשה אותה מגדירים בטבריה כשכונת הדגל ומיועדת לאוכלוסייה צעירה ומשפרי דיור,  הינה בעצם, אחת מיתוך 5 שכונות חדשות המתוכננות לקום בעיר. היקף הבנייה שלה יכלול 2000 יחידות דיור, מתוכם 700 צמודי קרקע, ו- 1300 בבנייה רוויה של בניינים בעלי 12 קומות, 10 ו- 8 קומות, ובניינים מדורגים, כאשר חלקן של הדירות תשווקנה בפרויקט "מחיר למשתכן" בהיקף של כ- 1000 דירות.

תשריט הנדסי טבריה המושבה // באדיבות דוברות עיריית טבריה
תשריט הנדסי טבריה המושבה // באדיבות דוברות עיריית טבריה

השכונה החדשה עתידה לקום בחלקה המערבי של העיר בסמוך לכביש 768. כאשר מלבד מעטפת מוסדות ציבוריים חינוך ובריאות, בצמוד לשכונה יוקמו קריית ספורט, קריית הייטק, מרכז תחבורתי גדול, תחנת רכבת, אזור מלונאי ורכבל- כך על פי עיריית טבריה.

במכרז עצמו שווקו בסה"כ 304 יחידות דיור, כאשר מתוכם 58 מגרשים חד משפחתיים, ו- 123 מגרשים דו משפחתיים. מדובר במגרשים שנמצאים באונה המערבית של השכונה. בעיריית טבריה ציינו כי 18 מגרשים במכרז יועדו לנכים, 9 מתוך המגרשים החד משפחתיים ו-9  מתוך הדו משפחתיים, בסה"כ 27 יחידות דיור. עוד נמסר כי הצפי הוא שהזוכים בהגרלה יוכלו כבר באוקטובר השנה לבחור את מגרשיהם, ומכרז לפעימה נוספת בשיווק המגרשים יצא ככל הנראה בתחילת שנה הבאה.

תחילת עבודות פיתוח // צילום באדיבות דוברות עיריית טבריה
תחילת עבודות פיתוח // צילום באדיבות דוברות עיריית טבריה

ראש העיר יוסי בן דוד: "התעקשתי שתינתן עדיפות של לפחות 50% לתושבי טבריה בבואם להירשם למכרז וכך גם יהיה במכרזים הנוספים בשכונה הזו ובשכונות נוספות שייבנו בעיר. על כל אלה שהטילו ספק בכוונה שלנו להוציא את בניית השכונה לפועל, ניתן לומר שבהחלט מדובר בבשורה נפלאה ועוד צעד חיובי בכיוון הגשמת החלום עבור מאות משפחות צעירות בטבריה. כל האזור הכניסה לעיר בחלק המערבי הולך לשנות פאזה יחד עם הקמת השכונה, קריית הספורט, קריית ההייטק, מרכז תחבורתי חדש והגעתה הצפויה של הרכבת".

הדמיית שכונת טבריה המושבה // באדיבות חברת דנה הנדסה ודוברות והסברה עיריית טבריה
הדמיית שכונת טבריה המושבה // באדיבות חברת דנה הנדסה ודוברות והסברה עיריית טבריה

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות