banner
הדמיה: Totem
הדמיה: Totem

חברת פרשקובסקי זכתה במכרז "דירה להשכיר" בבן שמן

החברה תקים פרויקט להשכרה ארוכת טווח בשכונת נופי בן שמן, כחלק משכונה הכוללת כ- 4,000 יח"ד בעיר לוד. 50% מיחידות הדיור תושכרנה בשכר דירה מופחת והיתר בשכר דירה קבוע ומפוקח.  66 יחידות דיור יוצעו למכירה בשוק חופשי

הדמיה: Totem

החברה הממשלתית דירה להשכיר ורשות מקרקעי ישראל בחרו בחברת פרשקובסקי במסגרת מכרז להקמת פרויקט לשכירות ארוכת טווח, בשכונת חדשה בעיר לוד, אשר תקום על קרקעות מושב בן שמן. 

ראש עיריית לוד, יאיר רביבו, אמר כי:  "חברת נדל״ן נוספת הצטרפה היום ליזמים המובילים בארץ, שמבינים שהעיר לוד היא הדבר הגדול הבא. הפרויקט מהווה מהלך נוסף במסגרת הפיכתה של העיר לוד למרכז המגורים, התעסוקה והתחבורה המוביל בישראל״.

הפרויקט ממוקם בשכונה החדשה נופי בן שמן, שתוכננה על ידי דירה להשכיר בשיתוף פעולה עם העיר לוד ומשרד השיכון. הפרויקט כולל 352 יחידות דיור, בשני בניינים בני 8 קומות שיבנו לצד שני בניינים נוספים בני 20 ו- 27 קומות. 286 יחידות דיור תיועדנה להשכרה ארוכת טווח למשך 15 שנים, כאשר 50% מיחידות הדיור תושכרנה בשכר דירה מופחת והיתר בשכר דירה קבוע ומפוקח.  66 יחידות דיור יוצעו למכירה מידיית בשוק חופשי, עם השלמת בנייתן. בקומת הקרקע של הבניינים תיבנה חזית מסחרית בהיקף של כ- 2100 מ"ר. השכונה כולה מתפרסת על שטח של כ- 860 דונם, כוללת כ-4,000 יחידות דיור וכן שטחי מסחר ותעסוקה, פארק ואמפיתאטרון בשטח של כ-180 דונם, שבילי הליכה ואופניים ועוד. 

הדמיה: Totem
הדמיה: Totem

על פי המכרז, חברת פרשקובסקי תחויב לתפעל ולתחזק את הפרויקט לתקופה של 15 שנים כאמור (תקופת השכירות הכוללת), באמצעות חברת ניהול ובהתאם למפרט תחזוקה שמוגדר על ידי דירה להשכיר. 

מנכ"ל דירה להשכיר, יאיר טל: "דירה להשכיר מספקת פתרונות דיור המותאמים לאוכלוסייה צעירה ואיכותית  ביישובים רבים בכל רחבי המדינה. מודל השכירות ארוכת הטווח של דירה להשכיר מספק אלטרנטיבה אטרקטיבית לשוכרים לטווח ארוך, הנהנים מכל היתרונות של דירה בבעלות – ודאות, יציבות וחווית מגורים איכותית – ללא צורך בבעלות עליה ותוך אפשרות ליהנות מגמישות מלאה שמאפשר מודל מגורים זה, בפרט כיום באי הוודאות הקיימת עקב המשבר במשק והקשיים שחווים רבים בכל הקשור למשכנתאות שנלקחו על ידם לאור אי היציבות בשוק העבודה. בכוונת דירה להשכיר לפרסם, ביחד עם רמ"י ומשרד הבינוי והשיכון, מכרזים רבים נוספים להקמת פרויקטים להשכרה ארוכת טווח בכל רחבי המדינה".

מנהל רשות מקרקעי ישראל, עדיאל שמרון: "רשות מקרקעי ישראל גאה ושמחה על הצלחתו של המכרז בלוד אשר יאפשר הקמתם של 352 יחידות דיור ויפתח את האיזור. מכרזי דירה להשכיר מצטרפים לשיווקי דיור מחיר למשתכן ולערוצי השיווק הנוספים שנועדו יחדיו לספק את צרכי הדיור של אזרחי ישראל".

 

בחן את עצמך: האם אתם בקיאים בתחום ההתחדשות העירונית

לקבלת עדכונים וחדשות בוואטספ >>> לחצו כאן

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות