banner
חגי רזניק מנכל משרד הבינוי והשיכון לשעבר ומועמד תנועת גשר לכנסת // צילום: כפיר סיון
חגי רזניק מנכל משרד הבינוי והשיכון לשעבר ומועמד תנועת גשר לכנסת // צילום: כפיר סיון

אושר מינוי חגי רזניק למנכ"ל המשרד לחיזוק וקידום קהילתי

חגי רזניק: "אני מרגיש זהות מוחלטת בין ערכיי האישיים לבין הערכים שהמשרד מקדם בראשותה של השרה אורלי לוי אבקסיס ומודה לה על האמון"

חגי רזניק // צילום: כפיר סיון

ממשלת ישראל אישרה היום את מינויו של חגי רזניק למנכ"ל המשרד לחיזוק וקידום קהילתי. רזניק (42), הורחק כנער מבית הוריו בצו שופט ונקלט בפרויקט חברתי בקיבוץ רביבים. במהלך הקריירה שבנה, הוא מילא שורה של תפקידים ציבוריים וחברתיים, ביניהם מנהל הפנימייה במדרשת שדה בוקר, מנכ"ל המועצה האזורית רמת נגב ומנכ"ל משרד הבינוי והשיכון. רזניק הוא בוגר תואר ראשון בהצטיינות ותואר שני בלימודי המזרח התיכון מאוניברסיטת בן-גוריון בנגב.

חגי רזניק, מסר כי: "אני שמח להיכנס לתפקידי כמנכ"ל המשרד לחיזוק וקידום קהילתי. אני מרגיש זהות מוחלטת בין ערכיי האישיים לבין הערכים שהמשרד מקדם בראשותה של השרה אורלי לוי אבקסיס ומודה לה על האמון. אין לי ספק כי פעילות המשרד תחת הנהגתה בתחומים של מניעה והעצמה יקבלו מקום מרכזי בחיי האזרחים ויחד עם היחידות הכפופות ושיתוף פעולה בין משרדי נעמוד ביעדים שקבעה".

השרה לחיזוק וקידום קהילתי, אורלי לוי אבקסיס: "אני שמחה על אישור הממשלה במינויו של חגי רזניק למנכ"ל המשרד לחיזוק וקידום קהילתי. אני מאמינה כי סיפור חייו של חגי מאפשר לו להבין היטב את המצוקות והצרכים של האוכלוסיות בהן המשרד מטפל וכישוריו המקצועיים כמו ניסיונו הרב בשירות הציבורי, יביאו להצלחת פעילות המשרד והשגת היעדים שהגדרנו באופן המשמעותי והמשפיע ביותר. אני מאחלת לחגי הצלחה רבה בתפקידו ובטוחה כי יחד נביא לקידום הנושאים החברתיים בישראל עבור הציבור."

 

בחן את עצמך: האם אתם בקיאים בתחום ההתחדשות העירונית

לקבלת עדכונים וחדשות בוואטספ >>> לחצו כאן

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות