banner
מעמד החתימה // דוברות עיריית נוף הגליל
מעמד החתימה // דוברות עיריית נוף הגליל

טופס 4 מרגש במיוחד: נוף הגליל חונכת את מפקדת כיבוי אש בצפון

גיבורי הקיץ הזה הם ללא ספק הכבאים: ראש עיריית נוף הגליל, רונן פלוט, חותם את עונת השריפות בהענקת טופס 4 לסגן נציב הכבאות הארצי, טפסר בכיר שמעון בן – נר, שיאכלס את המבנה החדש של מפקדת כב"א במחוז הצפון

המבנה המפואר הוקם בשלוש השנים האחרונות בהשקעה של למעלה מ 35 מיליון שקלים והוא  נחשב למתקדם ביותר בארץ  הן בהיבט האדריכלי והן בשימוש בטכנולוגיה מתקדמת.

המבנה ממוקם בשכונת הר יונה ומתפרס על שטח של 8 דונם וכולל מוקד 102 אזורי, תחנת כיבוי ומטה מפקדת המחוז. "קריאות 102 לא יגיעו יותר לתחנות, הן יתרכזו במוקד המחוז וממנו ישוגרו רכבי הכיבוי", הסביר סגן נציב הכבאות בן – נר, שהגיע ללשכתו של ראש העיר פלוט על מנת לקבל את טופס האכלוס חתום על ידו . 

אגב, מעמד החתימה החגיגי, בו השתתפו מ"מ ראש העיר אלכס גדלקין, סגן ראש העיר סמיון ברון ומהנדס העיר דורון לבב, הוא רק  פרומו לאירוע הפתיחה החגיגי המתוכנן מייד אחרי החגים במעמד השר לביטחון פנים, עמר בר לב. 

בעירייה אומרים כי: "סגן נציב הכבאות בן – נר ציין כי ההחלטה להעתיק את המפקדה לנוף הגליל נעוצה בהיותה עיר המחוז שמרכזת בתוכה את כל משרדי הממשלה והיכל המשפט וכן המיקומה הגיאוגרפי בלב יישובי הגליל". 

כיכר בנוף הגליל // דוברות עיריית נוף הגליל
כיכר בנוף הגליל // דוברות עיריית נוף הגליל

ראש העיר, רונן פלוט, ציין כי: "מעבר לצמצום זמן התגובה במקרה של שריפה, המפקסה והתחנה החדשה היא מעין מפעל שמעסיק כ 200 עובדים, לוחמי אש ועובדי מינהלה. מדובר  בתוספת משמעותית של משרות אטרקטיביות עבור תושבי העיר שמעוניינים לעבוד בשירותי הכבאות".  סגן הנציב  בן נר אישר את דבריו של ראש העיר ואמר כי מייד אחרי החגים שירות הכבאות יפרסם מכרזים ל 150 משרות פנויות בתפקידי לחימה ומינהלה.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות