banner
רון אבידן // צילום: תמר מצפי
רון אבידן // צילום: תמר מצפי

סדרת האג"ח של חברת אזורים הונפקה בריבית אפס

החברה מדווחת על ביקושים של כ-800 מיליון שקל ערך נקוב להנפקת האג"ח. רון אבידן, מנכ"ל אזורים: "היסטוריה נקבעה בהנפקה הזו"

כרמלה קופר 13.06.2021

חברת אזורים רושמת הישג עם השלמת השלב המוסדי בהנפקת סדרת אג״ח 15, במסגרתו התקבלו לדבריה "ביקושי שיא לאגרות החוב של  החברה בסך של כ-800 מיליון שקלים ע"נ". עוד לדברי החברה, היא החליטה להיענות להזמנות בהיקף של כ- 192 מיליון שקל, במחיר יחידה של 1,013 ש"ח ובתמורה כוללת בסך של 194.5 מיליון שקל.
במסגרת השלב המוסדי של ההנפקה הריבית האפקטיבית הועמדה על שיעור שלילי של 0.1% לפני עמלת התחייבות מוקדמת, תשואת האג"ח האפקטיבית לרבות עמלת ההתחייבות המוקדמת שתשולם למשקיעים, משקפת שיעור של 0.01%. בחברה אומרים כי: "סדרה אג"ח 15 שהונפקה הינה סדרה חדשה שזכתה לדירוג A1.ii (P) ממידרוג ושתגובה בשעבוד של זכויות החברה בנכס המניב הרצליה הילס. הסדרה הינה צמודה למדד המחירים לצרכן ובעלת מח"מ של כ- 6.6 לפרעון סופי בחודש יוני 2029". את ההנפקה הובילה חברת ברק קפיטל חיתום.

רון אבידן, מנכ״ל אזורים: "היסטוריה נקבעה בהנפקה הזו כאשר בפעם הראשונה אי פעם גויסה סדרת אג"ח חדשה בריבית אפס, נתון שאין לו אח ורע בשוק ההון הישראלי. אני מברך על האמון ששוק ההון שב ומביע בחברה ובהנהלתה, באיתנות שלה, בקצב הצמיחה שלה ובפעילויות שהחברה מתמקדת בהן. השלמנו רבעון ראשון עם היקף מכירות והכנסות בהיקפים חסרי תקדים ואנו נמשיך לפעול בכל החזיתות כדי להמשיך ולהגדיל את היקפי הפעילות של אזורים".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות