banner
אירוע פרויקט // נעם שרון
אירוע פרויקט // נעם שרון

תל אביב: נחנך פרויקט שכירות ארוכת טווח ראשון

הפרויקט הראשון בשיווק חברת "דירה להשכיר" כולל 370 יח"ד, מתוכן 92 דירות מיועדות במחיר מופחת לזכאים

נחנך הפרויקט הראשון של חברת "דירה להשכיר" בתל אביב. הפרויקט כולל 370 יחידות דיור להשכרה ארוכת טווח, 6 בניינים בני 9 קומות, מתוכן 92 דירות מיועדות להשכרה במחיר מופחת לזכאים. הדירות כוללות תמהיל של 2-4 חדרים. 

הפרויקט // נעם שרון
הפרויקט // נעם שרון

המתחם, הממוקם בין רחוב בן צבי בצפון ועד לרחוב גרוסמן בדרום – מתחם הגדנ"ע, היה בבעלות חברת חלמיש ושווק על ידי דירה להשכיר במסגרת מכרז להקמת פרויקט "אשטרום תל אביב", שאליו ניגשו 9 חברות, מתוכן זכתה קבוצת אשטרום  במכרז.  

זאב אלקין // ראובן קפוצ׳ינסקי
זאב אלקין // ראובן קפוצ׳ינסקי

זאב אלקין, שר הבינוי והשיכון, שנכח באירוע, אמר כי: "משרד הבינוי והשיכון שם למטרה את קידום פעילות דירה להשכיר המובילה את מיסוד שוק השכירות ארוכת טווח בישראל. מתחילת השנה שיווקו יחד עם רמ"י כ-5,500 יח"ד להשכרה ארוכת טווח. אני מאמין כי זוהי רק ההתחלה".

ענבל דוד //  רמי חכם
ענבל דוד // רמי חכם

מנכ"לית דירה להשכיר ענבל דוד, ציינה כי: "זוהי זכות גדולה ואחריות כבדה, לייצר עבור ציבור השוכרים עתיד מגורים טוב יותר וחלופה ראויה ובטוחה למגורים בבעלות."

יו"ר קבוצת אשטרום רמי נוסבאום, מסר כי: "אנו רואים את הביקושים הרבים בפרויקטים ייחודים אלו ושואפים להמשיך בצמיחה והתפתחות בתחום. פרויקטי השכירות לטווח ארוך הינם חלק אינטגרלי בפעילות הקבוצה". 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות