"רוכשי הדירות הבינו את החשיבות של המרחב הביתי בקורונה"
סוזי פרשקובסקי, סמנכ"לית שיווק בחברת הנדל"ן פרשקובסקי, מספרת שבחודשים האחרונים התאימה עצמה החברה למציאות החדשה. במקביל, סבורה פרשקובסקי שאופטימיות וגם סובלנות הם שני דברים חשובים בתקופה הזו, וגם מסבירה מדוע כדאי לרוכשים להשתמש בשירותיו של יועץ משכנתאות בזמן רכישת דירה
פרויקט מנהלי השיווק – פרויקט המוקדש לאנשי השיווק והמכירות, ולהתמודדות הלא פשוטה שלהם עם המציאות החדשה. מידי כמה ימים נפרסם כאן ראיון עם מנהלות ומנהלי שיווק בחברות נדל"ן שונות. ביקשנו מכולם לתאר לנו את האתגרים החדשים, הדרכים לפתרון, וגם לנסות ולסייע לקולגות בטיפים שונים.
דרך התשובות של אנשי המקצוע, אנחנו מקבלים הצצה לעולם שלם של ניסיון, החלטות, ויצירתיות, שבדרך כלל נשאר מאחורי הקלעים. הפעם – סוזי פרשקובסקי, סמנכ"לית שיווק בחברת הנדלן פרשקובסקי.
איפה תפסה אותך הקורונה? עם כמה פרויקטים פתוחים? "היו לנו 4 פרויקטים פתוחים: פרויקט של התחדשות עירונית בשכונת נווה שאנן בחיפה, פרויקט בשכונת נווה דורון ברמלה, בשכונת גליל ים בהרצליה, ו-2 מיני פנטהאוזים שנמכרו בשיא הקורונה, בשכונת רקפות בראשון לציון. עם מכירת הדירות הללו – הסתיים הפרויקט".
איך מתמודדים עם המצב? "אנחנו שומרים על כללי משרד הבריאות והתו הסגול וכל הפגישות מתוזמנות מראש. עם הכניסה למשרד המכירות מודדים חום, יש רישום מסודר של המבקרים, כל לקוח שנכנס מקבל מסיכה ומחטא ידיו באלכוג'ל. בנוסף, העמדנו מחיצה בין אנשי המכירות ללקוח וגם הקמנו פינות המתנה מוצלות בחוץ לטובת מי שצריך להמתין או מעדיף להיות באוויר הפתוח. החברה יודעת להתאים את עצמה לכל מצב ולכל תרחיש, הן בדיגיטל והן במכירה אישית".
מה רוכשי הדירות מחפשים היום? "אין ספק שרוכשי הדירות הבינו את החשיבות של המרחב הביתי בקורונה. הרוכשים מעדיפים כיום דירות גדולות יותר מבעבר, מרפסות גדולות יותר והרבה מחפשים דירות גן. כמו כן, אנחנו רואים העדפה של רוכשים לפרויקטים שיש להם פארק מתחת לבית. אם ניתן לאפיין את הרוכשים, הרי שאנחנו רואים יותר משדרגי דיור ומשקיעים שמעדיפים את האפיק הנדל"ני בתקופה זו ובעתיד הקרוב".
איזה טיפים אתה יכול לתת למשווקים עמיתים? "להמשיך לעבוד עם הרבה אופטימיות, ועם הרבה יותר סובלנות כלפי המתעניינים. בנוסף, גם גמישות יתרה חשובה בתקופה הזו".
לאן הולכים מחירי הדיור? האם הקורונה תוביל לירידות? "עד היום, המחירים בשוק הדיור יציבים, ואני חושבת שהביקוש רק ממשיך ועולה. אנחנו רואים עלייה בכמות המבקרים במשרדי המכירות וכך גם בסגירת העסקאות. מכך ניתן להסיק שהמחירים עתידיים לעלות".
מה הטיפ הכי חשוב שאת יכולה לתת למי שרוצה היום לרכוש דירה? "הטיפ הכי חשוב לדעתי – לקחת יועץ/ת משכנתאות, עם המלצה שמקבלים אודותיו, שיכול לסייע בתהליך. בעל מקצוע שכזה יכול להביא לחיסכון של עד 100 אלף שקל לכל תקופת המשכנתא".
חברת מגדילים – הפורום הישראלי להתחדשות עירונית בע"מ 515749935 רואה חשיבות עליונה בהנגשת אתרי אינטרנט לאנשים עם מוגבלויות ועל ידי כך מאפשרת לגולשים לגלוש ביתר קלות ונוחות באתר החברה. בניית אתר סוגו נוצרה מדפי תוכן ושירותים שונים הדורשים הנגשה לאנשים עם מוגבלויות. חברת סוגו, משקיעה משאבים רבים, על מנת שהחומרים באתר יונגשו בצורה ברורה וקלה למשתמשים בעלי המוגבלויות השונות.
תהליך הנגשת אתרים או בשמו היותר מוכר נגישות אתרי אינטרנט כולל :
ניווט פשוט בדפי האתר בעזרת המקלדת בלבד
תצוגה ברורה של רכיבי האתר
אפשרות לשינוי גודל הגופן בשתי רמות A, AA, בכל דפי האתר
התאמה לדפדפנים שונים
התאמה לעבודה ברזולוציות שונות – ריספונסיבי
כבדי ראייה- ביטול צבעים והפיכת הצבעים לשחור לבן
כבדי ראייה- חדות וכהות הנראות
כבדי ראייה- חדות ובהירות הנראות
הפסקת הבהובים- כפתורים מהבהבים, תמונות קופצות או כל תזוזה באתר.
פונט קריא- מחליף את הפונט לפונט אחיד לאורך כל האתר
הדגשת קישורים- מדגיש בעזרת קו סימון את הקישורים באתר
רמת הנגישות באתר מגדילים על פי החוק הנדרש הינה רמה 2 AA
סייגים לנגישות:
במידה ומכל סיבה שהיא הדף בו צפיתם אינו הונגש לשביעות רצונכם ואו מכל סיבה שהיא מצאתם לנכון לדווח לנו כי הדף אינו עומד בתקן הנקבע על פי חוק, אנו מתנצלים על כך ונשמח לתקן זאת במידי.
נשמח לענות על כל שאלה ולקבל כל הערה בנושא נגישות, בכתובת הבאה: [email protected]