banner
מג'ד בדיר
מג'ד בדיר

למי הוענק כוכב בטיחות ביום הלאומי לבטיחות בבנייה?

מטה הבטיחות של ענף הבנייה ציין את היום הלאומי לבטיחות בבנייה והעניק  "כוכב" בטיחות ראשון לחברת בסט

חברת בסט בנייה קיבלה "כוכב בטיחות" במסגרת "תוכנית הכוכבים" של מטה הבטיחות של ענף הבנייה. "הכוכב הראשון  הוענק לחברה על שבנתה והפעילה באופן וולנטרי מערכות מתקדמות לניהול בטיחות והטמעת תרבות בטיחותית בארגון", כך נמסר בעקבות הזכייה. 

יש לציין כי מטרת התוכנית היא לדרג חברות בנייה לפי מערכת ניהול הבטיחות שהן מיישמות בפועל, על מנת להניע את הקבלנים לקחת אחריות על  הבטיחות ואיכות הביצוע. בתוך כך, חברת בנייה יכולה לקבל עד 5 כוכבי בטיחות, כאשר קבלת כוכב תלויה בזכאות לכוכב קודם. את היוזמה מובילות הקרן לעידוד ופיתוח ענף הבנייה, התאחדות הקבלנים בוני הארץ, הסתדרות עובדי הבניין והתעשיות הנלוות, המוסד לבטיחות ולגיהות ומטה הבטיחות בענף הבנייה. ראש מטה הבטיחות של ענף הבנייה, אלוף מיל. איל בן ראובן, ציין כי: "יום הבטיחות מהווה עוד אבן דרך חשובה במאבק הבלתי מתפשר להורדה משמעותית בכמות התאונות והנפגעים בענף הבנייה. אנחנו בתהליך של שינוי שקורה בעצם ימים אלה ואני קורא לכל המנהלים והעובדים בענף הבנייה להצטרף ליום הזה ולהיות שותפים מלאים במאבק החשוב הזה".

ליאת טלר סמנכ"לית איכות בקבוצת בסט, מסרה כי: "תחום הבטיחות נמצא בראש סדרי העדיפויות של הקבוצה, אנו משקיעים בהטמעת ערכי ונהלי בטיחות, מקיימים במהלך כל השנה הכשרות מקצועיות לכל העובדים באתרים, רוכשים את הציוד המתקדם והבטיחותי ביותר שקיים בתחום, מקיימים ישיבות הנהלה שוטפות בתחום הבטיחות ועוד. קבוצת בסט תמשיך לשכלל את תחום הבטיחות בחברה ואנו צועדים לקבלת 5 כוכבי הבטיחות"  

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות