banner
באדיבות דן קושניר
באדיבות דן קושניר

מי הוא בעלי המשרד להתחדשות עירונית שזכה בביקור מרגש של אמא?

ההתרגשות שמלווה ביקור של שאמא במשרד לא פוסחת על אף גיל ומעמד וזה מה שקרה לדן קושניר, בעלי החברה להתחדשות עירונית, שעברה למשכנה החדש וזכתה לביקור אישי של האם, סימה קושניר, לשעבר מהנדסת העיר ראשל"צ

בשעה טובה ובמזל טוב לחברת דן קושניר התחדשות עירונית, שמתחדשת במעבר למשרדים דנדשים. החברה, המלווה חברות יזמיות ובעלי דירות בהתחדשות עירונית מייזום הפרויקט ועד קבלת הדירות, העתיקה את משכנה לרחוב נח מוזס 2 בראשון לציון ועל הדרך הצליחה לרגש את מדור ברנז'ה "מגדילים" עם סיפור אישי שמחמם את הלב. במה מדובר? בביקור של אמא – ואמא כידוע יש רק אחת! 

הכירו את האמא הגאה: סימה קושניר
אמא של דן קושניר בעלי המשרד – סימה קושניר, סגרה מעגל עם הרבה נחת כשהגיעה לביקור במשרדים החדשים. בפוסט של הבן המאושר, הוא מתאר את ההתרגשות. וכך הוא כותב: "סימה עבדה בעיריית ראשון לציון יותר מ 36 שנה, היא צמחה בשנות ה 70 וה 80 במדור הרישוי והתקדמה במרוצת השנים כמנהלת באגף ההנדסה. אמא סימה, כיהנה עשור כסגנית מהנדס העיר, והגיעה לפסגת הקריירה המקצועית כשכיהנה 11 שנה כמהנדסת העיר וראש מינהל ההנדסה בעירייה של העיר הרביעית בגודלה בארץ. מבחינתי, היא הייתה מהנדסת העיר המיתולוגית של ראשון לציון והפכה בקדנציה שלה את העיר למה שהיא היום. עיר מתוכננת ומובילה. 

"היום, התרגשתי מאוד. אמא שלי באה לבקר אותנו במשרדנו החדש. הניסיון העצום של עשרות שנים במינהל הנדסה של עיר גדולה, היכולת בתכנון שצופה פני עתיד ועצם האפשרות שניתנת לי להתייעץ ולקבל ממנה נקודות מבט על תחום ההתחדשות העירונית, הוא מבחינתי נכס אדיר ובעיקר זכות ענקית. סימה, היא הרבה יותר מאמא. איזה כייף שבאת!" 

המדור מצטרף להתרגשות ומאחל הצלחה רבה לצוות המשרד.

הצטרפו אלינו לקהילת ההתחדשות העירונית >>> לחצו כאן

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות