banner
יוסי אברהמי עם שחקני הפועל אילת // רז
יוסי אברהמי עם שחקני הפועל אילת // רז

חברת יוסי אברהמי תמשיך את מתן החסות לקבוצת הפועל האילת

חברת יוסי אברהמי הודיעה כי תמשיך להיות נותנת החסות הראשית של קבוצת הכדורסל "הפועל יוסי אברהמי אילת" שמצידה נותנת את הבמה לישראלים המוכשרים ושומרת על סגל יציב בהובלת הקואצ', אריאל בית הלחמי

החברה משמשת כספונסר הראשי של הקבוצה מזה כשנתיים, כאשר את העונה האחרונה סיימה הקבוצה מדורגת במקום השלישי בליגת העל. קבוצת הפועל אילת, בהובלת המאמן אריאל בית הלחמי, ממשיכה להפגין פוטנציאל גדול גם העונה, כשהיא פותחת עם סגל שחקנים ישראלי מגובש ומוכשר, הכולל בין היתר את חואקין שוכמן, צוף בן משה ורועי הובר. יש לציין כי מדובר במועדון עם הרבה נשמה, רעב להצליח, כאשר רובו של הסגל מהעונה הקודמת נשאר ואילו הזרים שהתחלפו נבחרו בקפידה על ידי הקואצ'. שורה תחתונה: רכישת מנויים – מצווה וזכות. 

יוסי אברהמי // יחצ
יוסי אברהמי // יחצ

יוסי אברהמי, הבעלים והיו"ר של החברה, שזכה למגן הוקרה בזכות ולא בחסד, אמר: "השנה החולפת הייתה הטובה ביותר לקבוצה מזה עשור והיא הגיעה להישגים מדהימים. אני מאוד מאמין בקבוצה ובשחקנים, ביכולות שלהם ובחשיבות של המפעל החשוב הזה לעיר אילת ותושביה. אני גאה להמשיך ולתמוך בקבוצה וגאה בשחקנים ובהנהלה, יישר כוח".

חברת יוסי אברהמי היא מחברות הנדל"ן המובילות במשק הישראלי מזה 40 שנה. לאורך השנים ביצעה החברה עבודות הנדסה אזרחיות לגופים כמו מוסדות ממשלתיים ורשויות עירוניות וכן ייזום וביצוע של פרויקטים למגורים, מלונאות ומסחר. פעילות החברה נפרסת על פני ערים רבות, ביניהן אילת, תל אביב-יפו, הרצליה, נתניה, חיפה ועוד.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות